کد خبر 656344
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به سلاح‌های ساخت غرب که از گروه تروریستی داعش کشف شده‌اند، گفت دنیای غرب با داعش است و از آن حمایت می‌کند.

 به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در اظهارات با چرخش از مواضع خود نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کرد غرب با داعش است.

اردوغان که اکنون به پاکستان سفر کرده طی سخنرانی در صحن پارلمان این کشور گفت: «غرب طرفدار داعش است. ما دیده‌ایم که سلاح‌های بدست آمده از تروریست‌ها، برندهای غربی داشته و ساخت غرب است. (غرب) این کارها را علیه جهان اسلام انجام می‌دهد.»

به نوشته روزنامه «بیرگون» وی - که حمایت‌های کشورش از تروریست‌های سوریه بارها در رسانه‌های بین‌المللی نمایان شده است – با بیان اینکه داعش گروهی است که هیچ ربطی به اسلام ندارد، افزود: «نبرد ما با داعش ادامه خواهد یافت. هیچکسی بیشتر از این سازمان به اسلام ضربه نزده است. چه کسی با آنهاست؟ غرب با آنهاست.»

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه جنبش تروریستی «فتح‌الله گولن» (فِتو) نه تنها برای ترکیه بلکه برای تمام کشورهایی که با آن در ارتباط هستند تهدید است، ابراز امیدواری کرد این سازمان و دیگر گروه‌های تروریستی را هرچه زودتر ریشه‌کن کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس