سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانوی انقلابی و ولایتمدار مرحومه مرضیه حدیدچی دباغ نخستین فرمانده سپاه همدان را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، در پی درگذشت مرحومه خانم مرضیه حدیدچی دباغ از مبارزان پیشگام انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

بنا به این گزارش، در بخشی از این پیام آمده است: تربیت مکتبی و انقلابی، آن بانوی ارجمند را از مبارزان پیشگام انقلاب اسلامی و طلایه‌دار نقش‌آفرینی‌های بزرگ در عرصه دفاع از نهضت امام (ره) و ولایت فقیه قرار داده بود. او از نخستین روزهای حضور در کاروان انقلاب تا واپسین لحظات حیات آموزنده اش بر عهد و پیمان خود با امام امت و ولی فقیه زمان وفادار ماند و به ابدیت پیوست.

این پیام با اشاره به خدمات ارزنده مرحومه خانم مرضیه حدیدچی دباغ طی دوره تصدی فرماندهی سپاه همدان و حضور در مأموریت‌های سخت و دشوار تصریح کرده است: بی‌تردید یاد و خاطره این شیرزن انقلابی و ولایی به ویژه در سنگر فرماندهی سپاه همدان و مقابله با ضد انقلاب در کردستان و نمایندگی در هیأت اعزامی امام خمینی (ره) برای ابلاغ پیام ایشان به گورباچف و نیز نمایندگی مردم در سه دوره مجلس شورای اسلامی در حافظه تاریخی ملت ایران زنده و آنان را به ایستادگی و پایبندی بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش صادقانه و بی‌ادعا برای حفظ و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی فرا می‌خواند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این پیام با تسلیت درگذشت خانم مرضیه حدیدچی دباغ از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان و یادگاران آن بانوی ارجمند صبر و شکیبایی طلب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس