روز جمعه شبكه ي معلوم الحال «من و تو» در برنامه ي موسوم به «ببين تي وي» به خيال واهي خود مراسم «بدون منّت» را با محور رونمايي از كتاب احمد فداله، به اصطلاح مورد نقد و بررسي قرار مي دهد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از كپر، 31 شهريور ماه، جبهه جهادي منتظران خورشيد در اقدامي ارزنده به مناسبت پاسداشت ششمين سالگرد ديدار گروه هاي جهادي با امام خامنه اي، مراسم «بدون منّت» را برگزار نمود.


در اين مراسم كه در پاتوق خبر و با حضور جمعي از جهادگران، اهالي رسانه و نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه ها برگزار شد از آخرين كتاب اردوهاي جهادي تحت عنوان «احمد فداله؛ برمودايي در دزفيل» رونمايي گرديد.

اين كتاب حاوي سفرنامه هاي كوتاه مطبوعاتي نگارنده از اردوهاي جهادي منتظران خورشيد در منطقه ي بسيار صعب العبور «احمد فداله» در شهرستان دزفول است كه به اقدامات جهادگران براي خدمت رساني به 7 هزار سادات حسيني در اين منطقه ي پهناور و محروم پرداخته است.

روز جمعه شبكه ي معلوم الحال «من و تو» در برنامه ي موسوم به «ببين تي وي» به خيال واهي خود مراسم «بدون منّت» را با محور رونمايي از كتاب احمد فداله، به اصطلاح مورد نقد و بررسي قرار مي دهد.

در اين برنامه ي خاص، سه گروه مختلف از چهره هاي ضد انقلاب با زير سؤال بردن اين مراسم جهادي، خشم خود را از فعاليت گروه جهادي در منطقه ي محروم ابراز داشته و مشخصا به انتشار اين كتاب حمله مي كنند.

همچنين عصبانيت مديران دست نشانده ي اين شبكه ي صهيونيستي از گرامي داشت سالگرد ديدار تاريخي جهادگران با وليّ امر مسلمين بسيار آشكارا بيان شده و از محورهاي مورد توجه آنانست كه گويا براي شان سخت گران آمده و نتوانسته اند پيرامون آن بحث نكنند.

گفتني است منطقه ي عمومي «احمد فداله» از توابع بخش شهيون شهرستان دزفول يك سال و نيم است كه به همت جبهه جهادي منتظران خورشيد كانون توجه رسانه ها و مسئولين قرار گرفته و اقدامات ارزشمندي به همت نهادها و وزارتخانه هاي مختلف به ويژه بسيج و سپاه در اين سرزمين كوهستاني صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    قل موتو بغیضکم
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    بگو از خشم خود بمیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس