کد خبر 637041
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

پدر شهیدمان کاملاً نسبت به دغدغه‎های فرزندانش کاملاً آشنا و گویی سالیان سال در کنار ما بود. هنوز پندها و نصیحتهای ایشان چراغ راه بنده و سایر اعضای خانواده‎مان است.

شهید حسن شاطری به روایت فرزند
به گزارش مشرق، مهدی شاطری، فرزند شهید حسن شاطری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پدرم زندگی خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرده بود، گفت: پدر شهیدم به خاطر دغدغه‎ فراوانی که برای نظام و انقلاب اسلامی داشت، به ندرت ایشان را در خانه می‎دیدیم و زمانی هم که به مرخصی می‎آمدند، با سرعت به عملیات اعزام می‎شدند.

وی در بیان برخی ویژگی‎ها و صفات رفتاری پدر شهیدشان در منزل اظهار کرد: وقتی ایشان به منزل تشریف می‎آوردند، آن قدر صمیمانه و با محبت رفتار می‎کردند که حضور کم‎رنگ خود در بین خانواده را جبران می‎کردند و تا می‎خواستیم صمیمی شویم و از حالت رودربایستی خارج شویم، مهلت مرخصی ایشان تمام می‎شد و مجدد باز می‎گشتند.

شاطری با اشاره به اینکه بنده و سایر برادرانم از نکات پندآموز پدر شهیدمان همواره استفاده می‎کنیم، افزود: پدرم با اینکه در منزل حضور کم‎رنگی داشت، اما کاملاً نسبت به دغدغه‎های فرزندانش کاملاً آشنا و گویی سالیان سال در کنار ما بود. هنوز پندها و نصیحتهای ایشان چراغ راه بنده و سایر اعضای خانواده‎مان است.

فرزند شهید حسن شاطری ضمن بیان اینکه مادرم به دلیل مسأله حضور کم‎رنگ پدرم گلایه نمی‎کردند، افزود: رابطه پدر و مادرم به قدری بر مبنای اعتماد بود که پدرم تمام زندگی خود را به ایشان سپرده بود و مادرم سعی بر مدیریت خانواده داشتند تا ما نسبت به عدم حضور پدرمان احساس دلتنگی زیاد نکنیم و مدام گلایه نکنیم. اما زمانی که به پدر شهیدمان به خاطر حضور کم‎رنگشان در خانواده شکایت می‎کردیم، ایشان می‎گفتند «چرا خود را جای خانواده شهدا نمی‎گذارید؟ خانواده شهدا که عزیزشان هیچ گاه بر نمی‎گردند این قدر شکایت نمی‎کنند اما باز بنده هر سه یا 6 ما یک بار به خانه می‎آیم و به خانواده سر می‎زنم». و در نهایت الحمدلله به آرزوی خود یعنی شهادت رسیدند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس