نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) با آزادی روستای «تل الرمج» در اطراف فرودگاه تلعفر به شدت با تروریست‌های داعش درگیر شده‌اند.

 به گزارش مشرق، نیروهای الحشد الشعبی توانستند در درگیری سنگین با تروریست‌های داعش روستای «تل الرمج» را در 2 کیلومتری فرودگاه شهر «تلعفر» آزاد کنند و در حال حاضر در 1 کیلومتری این فرودگاه مستقر هستند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی، فرماندهان میدانی می‌گویند که فرودگاه از لحاظ نظامی آزاد شده است و زیر آتش توپخانه الحشد الشعبی قرار دارد.

درگیری‌های حشدالشعبی و داعش در اطراف فرودگاه تلعفر 

درگیری‌ها در اطراف فرودگاه بسیار شدید گزارش می‌شود و توپخانه الحشد الشعبی مواضع داعش را هدف قرار می‌دهد و تروریست‌های داعش نیز بر تک تیرانداز‌ها و خودروهای انتحاری خود تکیه کرده‌اند و از پیش از ظهر تا کنون 7 خودروی انتحاری از سوی نیروهای عراقی منهدم شده است.

نیروهای الحشد الشعبی تلاش دارن از سه محور فرودگاه را به محاصره در آورند.

درگیری‌های حشدالشعبی و داعش در اطراف فرودگاه تلعفر 

به گفته کارشناسان نظامی آزادی فرودگاه تلعفر کار آزادی شهر تلعفر را بسیار آسان می‌کند و از آن‌جایی که بسیاری از مردم شهر که از ترکمنان شیعه هستند از تلعفر فرار کرده‌اند، حمله همه جانبه به شهر آسان‌تر از موصل به نظر می‌رسد.

«احمد الاسدی» روز دوشنبه گذشته از آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی تلعفر خبر داد که شامل آزادی شهر تلعفر و روستاهای اطراف آن می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس