کد خبر 656330
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

سردبیر روزنامه پیروزی پاسخ شکایت باشگاه استقلال را داد.

به گزارش مشرق، در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل صبای قم، محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم استقلال عنوان کرد این باشگاه از روزنامه پیروزی شکایت خواهد کرد. در همین ارتباط حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی با انتشار بیانیه‌ای پاسخ شکایت باشگاه استقلال را داد.

در این بیانیه آمده است:

قابل توجه باشگاه استقلال و مدیررسانه ای اش؛پیروزی اهل جعل و شایعه سازی نیست.

محمدحسین ززندی مدیررسانه ای استقلال در نشست خبری امروز منصوریان و درواکنش به تیتر روی جلد روزنامه پیروزی عنوان داشته؛ از این روزنامه شکایت خواهیم کرد چون بار اول و دوم نیست چنین شایعات و تیترهایی می‌زنند.
پاسخ روزنامه پیروزی به شکایت باشگاه استقلال
در این باره بدنیست که مسوولان استقلال به خود زحمت داده و روزنامه را مطالعه کرده و زود و آشفته قضاوت نکنند. تیتر روی جلد روزنامه پیروری با عنوان"اوج بازیکن سالاری در استقلال؛ بازیکنان خواهان اخراج سرمربی" اختصاص دارد به تیم فوتبال بانوان استقلال که بازیکنانش به نوشته اغلب خبرگزاری ها دو روز متوالی به باشگاه رفته و مخالفت خود با تصمیم باشگاه نسبت به سرمربیگری نیلوفر اردلان را اعلام داشته اند. حال اینکه باشگاه  با این خواسته که مصداق بارز بازیکن سالاری است برخورد می کند یا خیر یک نکته است و نکته مهمتر این است که چرا بازیکنان به خود اجازه می‌دهند اینگونه به تصمیم باشگاه درقبال انتخاب سرمربی دخالت کنند. مدیررسانه‌ای استقلال که همکار ما بوده و خبرنگار است هم بهتراست کمی وقت گذاشته و روزنامه را مطالعه کرده و به رسانه ها، هواداران استقلال و سرمربی تیم اطلاعات کامل و صحیح ارایه کند. ما (تحریریه پیروری) مثل برخی تیمها اهل جعل و تخیل و فتوشاپ نیستیم.(حسین قدوسی-سردبیر)
 
باتوجه به اظهارات مدیررسانه ای استقلال ذکر یک نکته خالی از لطف نیست. روزنامه پیروزی در طول بیست سال انتشار و حیات خود جتی یک شاکی هم در دادگاهها نداشته چون همواره از توهین و شایعه پراکنی و تخریب افراد پرهیز کرده‌ایم و به این موضوع افتخار می کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ارمین ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    1 0
    عقده ای تر از این قدوسی وجود نداره روزنامش سراسر توهین وتهمت و افترا اونوقت میگه ما اهل توهین و تهمت نیستیم
  • رضا ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    1 0
    اقاي قدوسي هم شماوهم بعضي از قلم بدست هاي روزنامه استقلال متعصب هاي كوته نظر هستيد شماها رسالت وارزش قلم رو زير سوال ميبريد واصلا ورزش رو درك نكرديد.اگه جاي قلم تفتگ داشتيد مثل اب خوردن رقيب روميكشتيد.شماهاازكجافراركرديد وبه روزنامه استقلال وپيروزي رسيديد؟بخداقسم شماهابراي فوتبال سرطان هستيد و تو عرصه فوتبال دنبال عقده گشايي گذشته حقيرتون هستيد.شما اصحاب رسانه نيستيد امراض رسانه أيد!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس