کد خبر 655547
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قرار نیست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود، گفت: اتفاقا الان شرایط پرسپولیس باثبات است و علی اکبر طاهری باید به کارش ادامه بدهد.

به گزارش مشرق، امیر عابدینی سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود روابط خوبی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دارد و قرار است به جای علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود، گفت: رابطه سلطانی فر با هیچکس بد نیست. اینکه رابطه وزیر با کسی خوب باشد هم به این معنا نیست که به او پست بدهد.

وی افزود: سلطانی فر آدم باهوشی است که مدیریت را خوب بلد است. او هرجا بوده، موفق کار کرده است و تصمیماتش درست و حسابی و کارشناسی است.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال یادآور شد: تصمیمات سلطانی فر بر اساس شرایط است نه دوستی و آشنایی. وقتی وزیر می بیند پرسپولیس در حال حاضر ثبات دارد و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه کارش را به خوبی انجام می‌دهد، او را حفظ می‌کند. چرا نباید طاهری در پرسپولیس حفظ شود؟

عابدینی تاکید کرد: اتفاقا پیش از اینکه آقای سلطانی فر به وزارت ورزش بیاید، طاهری به من می‌گفت که خسته شده‌ام و می‌خواهم از پرسپولیس بروم ولی به او گفتم حیف است الان بروی.او باید بماند و کارش را انجام بدهد.

وی در پایان تاکید مجدد بر اینکه با او برای مدیرعاملی پرسپولیس صحبت نشده و چنین چیزی را نشنیده است، گفت: نگرانی من بیشتر مربوط به مدیریت دولتی پرسپولیس و استقلال است که این ضربه می‌زند. روش کار باید طوری باشد که دست مدیران باز باشد و اختیار داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس