کد خبر 655615
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

مهاجم تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و پس از دقایقی محل را ترک کرد.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل صبای قم از ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه پیگیری شد.

*پیش از اینکه تمرین آغاز شود، مهدی رحمتی با بهتاش فریبا و محمد خرمگاه دقایقی صحبت کرد.

*امید ابراهیمی، وریا غفوری، میثم مجیدی و استیو جونز غایبان تمرین بودند.

*تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال مانند روز گذشته دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. زمانی که منصوریان در حال صحبت کردن بود، متوجه غیبت خسرو حیدری شد و با صدای بلند این بازیکن را صدا کرد. سایر بازیکنان هم به حالت شوخی نام «خسرو» را فریاد زدند. زمانی که حیدری با تاخیر از رختکن خارج شد، بازیکنان باز هم با صدای بلند فریاد زدند خسرو بیا بیرون!

*مهم‌ترین نکته تمرین حضور کاوه رضایی با لباس شخصی بود. این بازیکن که در تمرینات روزهای گذشته بدون مشکل تمرین کرده بود، پس از گذشت دقایقی محل تمرین را ترک کرد. ظاهرا این بازیکن مصدوم است و عصر امروز راهی کلینیک دکتر نوروزی خواهد شد.
 کنایه بازیکنان استقلال به خسرو و مگویان +عکس

*هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال که در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشت، امروز در محل تمرین آفتابی شد، اما با 10 دقیقه تاخیر به داخل زمین رفت. این بازیکن با علیرضا منصوریان و بازیکنان روبوسی کرد. بازیکنان با شوخی به این بازیکن گفتند که به خاطر تاخیرش در ورود به زمین جریمه خواهد شد.

*ادموند اختر مدیربرنامه‌های مگویان از شایعه جدایی این بازیکن از استقلال ناراحت بود و اعلام کرد این موضوع صحت ندارد.

* آلودگی هوا در چند روز گذشته موضوعی بود که بازیکنان و مربیان درباره آن صحبت می‌کردند. بختیار رحمانی مانند روزهای گذشته صورت خود را پوشانده بود.

*حدود 30 هوادار در کمپ حضور داشته و از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* نرم‌دوی، آقاوسط و مرور کارهای تاکتیکی محور تمرین امروز آبی‌پوشان بود. خسرو حیدری و رابسون ابتدا زیر نظر محمد خرمگاه تمرینات اختصاصی انجام داده و سپس در اختیار علی چینی قرار گرفتند.

دیدار استقلال و صبای قم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 16:20 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 
 
کنایه بازیکنان استقلال به خسرو و مگویان +عکس 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس