سازمان امور مالیاتی کشور امروز مبلغی در حدود یک میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال برداشت کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال که همچون باشگاه پرسپولیس با بدهی مالیاتی سنگینی در ادوار مختلف مواجه است، امروز با برداشت حدود یک میلیارد تومان از حساب خود توسط سازمان امور مالیاتی مواجه شد.

مدیران باشگاه استقلال پس از رایزنی با اسپانسر قرار بود درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند، بر همین اساس در نشستی که با حضور افتخاری و مسعود معینی برگزار شد، چک های بازیکنان تیم صادر و امضا شد. گفته می شود معینی اخیرا از حق امضا  برای صدور چک ها برخوردار شده است.

در این میان باشگاه استقلال با اتفاق غافلگیر کننده ای مواجه شد. طبق اخبار دریافتی خبرنگار ما، اداره مالیات مبلغ  نزدیک به یک میلیارد تومان بابت مطالبات خود از حساب باشگاه استقلال برداشت کرد. سازمان مالیاتی با دریافت حکم از مراجع ذیصلاح موفق به دریافت حدود یک میلیارد تومان از مطالبات خود از این باشگاه شد. با این اوصاف باشگاه استقلال برای پاس کردن چک های صادره  به بازیکنان دچار مشکل خواهد شد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی مالی سنگینی به اداره دارایی دارند. البته در این میان همواره فوتبالیست ها معترض هستند که بعضا اداره دارایی بابت مبالغی که دریافت نکرده اند، مالیات در نظر گرفته و آنها را محکوم به پرداخت آن می کند. از سوی دیگر این بحث همواره در فوتبال وجود داشته که اداره دارایی از فوتبالیست ها  مالیات بر قرارداد دریافت می کند، نه مالیات بر در آمد.

یکی دیگر از چالش ها  این است که برخی از باشگاه ها و برخی از فوتبالیست ها از پرداخت مالیات شان امتناع کرده و اداره دارایی برای وصول مطالبات به ممنوع الخروجی بازیکنان پناه می برد و بعضا شاهد برداشت آن از حساب باشگاه ها هستیم.

بر همین اساس نزدیک به حدود یک میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال  طبق حکم برداشت شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس