کد خبر 655414
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: در مربی‌گری به اندازه انگشت کوچک مورینیو هم نیستم اما مثل او تحت فشار هستم.

به گزارش مشرق، اکبر میثاقیان در مورد شرایط تیم بادران تهران گفت: تیم ما تازه شکل گرفته و برای آنکه بهتر شویم نیاز به زمان داریم در چند بازی با وجود آنکه خوب بازی می‌کردیم اما نمی‌توانستیم گلزنی کنیم. اما در بازی با استقلال اهواز توپ‌هایمان گل شد. ما یک تیم تازه‌ شکل گرفته هستیم و برای آنکه اوج بگیریم باید صبورتر باشیم و طاقت بیاوریم، من همیشه در خیلی از تیم‌ها در اوایل کارم سختی زیاد کشیدم اما در نهایت موفق شدم.

وی افزود: تیمی مثل بادران برای موفقیت نیاز به زمان دارد قطعاً ما هر روز بهتر از قبل خواهیم شد، باور کنید 24 ساعته بالای سر تیم هستم و وقت نمی‌کنم حتی به خانواده‌ام سر بزنم، اکنون هم به خاطر تعطیلات لیگ به خاطر جام حذفی فرصت کرده‌ام که به مشهد بیایم و هم امام رضا (ع) را زیارت کنم و هم خانواده‌ام را ببینم.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در مورد اینکه از سوی مدیران باشگاه تحت فشار قرار دارد،‌گفت: فوتبال همین است مربی مثل مورینیو هم در فوتبال اذیت می‌شود و تحت فشار است، او بازیکنانی مثل زلاتان و پوگبا را گرفته و وقتی برنده نمی‌شود تحت فشار قرار می‌گیرد، من به اندازه انگشت کوچک مورینیو هم نیستم ولی مثل او تحت فشار هستم اصلا مربیان باید تحت فشار باشند تا کار را رها نکنند، ما مربیان باید تحت فشار روحی روانی، بدنی و مغزی باشیم. من اگر تحت فشار نباشم و معمولی زندگی کنم زود می‌میرم.

میثاقیان تصریح کرد: من هر جا می‌روم همه از من توقع دارند که تیمشان را موفق کنم البته کار در تهران سخت‌تر است چالش و حوالی تیم‌های تهرانی بیشتر است با این حال تلاش می‌کنم که تیم بادران به لیگ برتر بیاید و بتوانیم یک تیم تهرانی دیگر را به لیگ برتر برسانم. هر جا هستم از من توقع موفقیت دارند، به هر حال مدیران باشگاه از جیب شخصی خود هزینه می‌کنند و انتظار موفقیت هم دارند، البته تیم‌هایی که هم هزینه نمی‌کنند، انتظار موفقیت دارند. خوشبختانه من در اکثر تیم‌هایی که بوده‌ام موفق بوده‌ام و کمتر برکنار شدم.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در مورد صعود تنها دو تیم به لیگ برتر گفت: این مسئله کار را سخت می‌کند شاید برای لیگ برتری‌ها خوب باشد که تنها دو تیم صعود می‌کنند اما صعود دو تیم به لیگ برتر باعث کاهش هیجان در لیگ یک می‌شود قطعاً‌ اگر سه تیم به لیگ برتر صعود می‌کرد شاهد شور و شوق بیشتری در لیگ یک بودیم،‌فصل گذشته تا روزهای آخر هیچکس نمی‌دانست کدام تیم صعود می‌کند اکنون هم حتی تیمی که 15 امتیاز دارد نمی‌تواند بگوید شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد همه تیم‌ها شانس دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس