کد خبر 635885
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

مهاجم تیم گسترش فولاد گفت: هیچگونه مشکلی با باشگاه گسترش فولاد ندارم.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری درباره شایعه اخراجش از تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: من اخراج نشده ام، چنددقیقه قبل هم مصاحبه کمالوند را با کاپ خواندم.البته تاکید می کنم هرگز امروز با هیچ رسانه ای صحبت نکرده ام و نمی دانم چرا از قول من مصاحبه می زنند.اما اصل ماجرا به این صورت است که وقتی تمرینات روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شد من از ایشان یک روز بیشتر مرخصی خواستم تا به شمال و نزد خانواده ام بروم و مادرم را ببینم اما عصر روز شنبه آذرنیا به عنوان سرپرست تیم با من تماس گرفت و گفت مدیران باشگاه از عملکرد فنی شما رضایت ندارند و فعلا سر تمرین نیا.

وی تصریح کرد: در 7 مسابقه ای که در اختیار تیم گسترش فولاد بوده ام مقابل ذوب آهن و سایپا 10 دقیقه و برابر پرسپولیس 50 دقیقه به میدان فرستاده شدم. در سایر بازی ها از جمله ماشین سازی و سیاه جامگان فیلم بازی گواه می دهد چه عملکردی داشته ام و به عنوان بازیکن پشت مهاجم چندبار بازیکنان مهاجم تیم را در موقعیت گل زنی و حتی تک به تک با دروازه بان حریف قرار داده ام. مشکل تیم گسترش فولاد فنی نیست و در همه بازی ها این تیم توانسته بر حریفانش برتری داشته باشد و تنها موضوعی که باعث شده گسترش فولاد در رده های پایین جدول باشد گل نشدن ضربات آخر بوده و این موضوع هم با تماشای فیلم بازی ها قابل اثبات است. من به عنوان یک بازیکن چه کاری از دستم برآمده و انجام نداده ام؟مگر من مسی هستم؟ حتی لیونل مسی هم نمی تواند یک نفره همه بازی ها را به سود بارسلونا به اتمام برساند. یک بدشانسی در گل شدن توپ هایمان وجود دارد و سایر همبازیانم نیز مثل خودم از ناکامی تیم رنج می برند.

خلعتبری ادامه داد: من همیشه حافظ منافع تیمی هستم که لباسش را به تن دارم. اتفاقا به  آذرنیا گفتم نیامدن من سر تمرین رسانه ای می شود و من چه جوابی باید به رسانه ها بدهم که ایشان گفت تو فقط بگو مادرم مریض است. اگر این حرف را بگویم مدیران و مربیان باشگاه گسترش فولاد و همبازیانم در این تیم پیش خودشان نمی گویند خلعتبری دروغگو است؟ من نمی توانم دروغ بگویم و حقیقت ماجرا همان بود که در ابتدای گفت وگویم با شما عرض کردم.

وی ادامه داد:من شخصا هیچ مشکلی با هیچکس ندارم و هیچگونه مشکل فنی هم ندارم اگر نتوانسته ام انتظارات را برآورده کنم مثل بقیه هستم.مگر بقیه توانسته اند انتظارات را برآورده کنند؟ باید تاکید کنم هیچگونه مشکل انضباطی هم ندارم و این را خود کمالوند هم در مصاحبه هایشان گفته اند. مگر زمانی که دقیقه 80 به زمین فرستاده شدم یا دقیقه 50 تعویض شدم حرفی زدم؟

خلعتبری تصریح کرد:کارنامه فوتبالی من نشان می دهد در چه سطحی قرار داشته و دارم. از میثاقیان، ابراهیم زاده، علی دایی، حسین فرکی عزیز گرفته تا دیه گو مارادونا ، زلاتکوکرانچار و برنومتسو و بقیه مربیانم در 14 سال اخیر در 95 درصد بازی هایی که وجود داشته بازیکن اصلی تیم هم بوده اند و با تک تک سلول های بدنم برای موفقیت تیم هایم تلاش کرده ام تا نانی که از فوتبال در می آورم حلال باشد. الان هم تاکید می کنم هیچگونه مشکلی با باشگاه گسترش فولاد ندارم و طبق تعهدم هرگونه که این باشگاه صلاح بداند عمل می کنم.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس