کد خبر 653758
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان تبلیغاتی ترامپ گفت: برجام یک تعهد بین‌المللی است و همگان ملزم به اجرای آن هستند و ما کاری به سخنان تبلیغاتی ترامپ نداریم.

بروجردی: حرف‌های سابق ترامپ تبلیغاتی بودبه گزارش مشرق، سید علاءالدین بروجردی ساعتی پیش در بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه و بررسی تردد زائران از این مرز اظهار داشت: وضعیت در مرز شلمچه نسبت به سال گذشته در ارائه خدمات به زائران در قالب موکب‌های مجوزدار بسیار متفاوت شده است.

وی عنوان کرد: امروز مردم برای عرض ارادت عازم زیارت می‌شوند و صدها کیلومتر را طی می‌کنند, مردم در زمان صدام هم زیارت کربلا را ترک نکردند و حاضر بودند زندان و شکنجه را تحمل کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلش شورای اسلامی گفت: امروز اربعین به یک حرکت عظیم در جهان تبدیل شده است و زائران با اخلاص صدها کیلومتر را  پای پیاده برای عرض ارادت به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) طی می‌کنند.

وی بیان کرد: این عظمت اسلام و همه پیروان اهل‌بیت (ع) است؛ در مسیر نجف به کربلا بسیار از ملیت‌های مختلف حتی اروپایی و امریکایی موکب راه‌اندازی کرده‌اند, نهضت اربعین حسینی به یک حرکت جهانی تبدیل‌ شده است و وحشت استکبار از این نهضت منجر به عدم پوشش خبری و رسانه‌ای این همایش می‌شود.

بروجردی اظهارداشت: جاذبه این حرکت و این حماسه به گونه‌ای است که سالانه بیش از 20 میلیون زائر در زیارت اربعین حسینی حضور پیدا می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره به اینکه نتیجه انتخابات آمریکا یک «نه» بزرگ به نظام استبدادی و استکباری حاکم بر این کشور بود، عنوان کرد: نظام استبدادی و متوحش غرب در کشورهای عراق و افغانستان دست به جنایت های بزرگی زد و امروز نیز به حمایت تسلیحاتی و سیاسی از حکام جنایتکار آل سعود در جنایت علیه مردم یمن نقش مستقیم دارد و این نتیجه انتخابات آمریکا دست رد مردم بر نظام حاکم بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه صحبت‌های ترامپ در تبلیغات و در ریاست جمهوری قطعا متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه برجام یک تعهد بین‌المللی است هر دولتی در آمریکا مکلف به عمل کردن به آن است و بعید به نظر می‌رسد ترامپ دوران تبلیغات ترامپ دوران ریاست جمهوری باشد و تکلیف برجام در ایران را مقام معظم رهبری مشخص کردند که آن‌ها اگر برجام را پاره کنند، ما آتش می‌زنیم.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    منظور اقاي بروجردي اينه كه ترامپ قبلا هرچي گفته زر زر اضافي بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس