نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عدم واکنش وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به مستند بی بی سی در مورد امام (ره) گفت: وزارت خارجه باید واکنش قاطع تری نسبت به عربستان به واسطه نقشش در جنایات علیه مردم یمن و حمایت از تروریست‌ها در فلوجه نشان دهد.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 23 خرداد) در صحن علنی مجلس و پس از ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از روند و دستاوردهای اجرای برجام از وی به عنوان یک شخصیت برجسته دیپلماسی در جهان اسلام یاد کرد و با تاکید بر اینکه دستاوردهای برجام خیلی بیش از این است که مطرح شد گفت: برخی عهدشکنی‌هایی از طرف آمریکایی می‌بینیم و امروز نیز آقای ترامپ و خانم کلینتون سخنانی مبنی بر پاره کردن برجام می‌گویند که مصرف داخلی داشته و شعاری تبلیغاتی است.

وی با توصیه به دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مطالعه حقوق بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بین سرمایه گذاری خارجی و واردات تفاوت است و مجلس نیز در تصویب برخی از قراردادهای فاینانس نقش داشته است.

کواکبیان با اشاره به نقش دولت عربستان سعودی در فاجعه منا، حمایت از تروریسم و تروریست‌ها در فلوجه و کشتار مردم یمن گفت: از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود که واکنش قاطع تری نسبت به این رژیم نشان دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون مادر در مجلس یاد کرد و با ابراز امیدواری نسبت به حاشیه نرفتن آن تحت فعالیت کمیسیو‌ن‌های ویژه‌ای چون برجام در پایان اظهار داشت: امام (ره) انقلابی بود ولی ما از وزارت امور خارجه واکنشی نسبت به مستند اخیر بی بی سی ندیدیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسیب ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    نه بابا؟؟؟؟! چند روز پیش هم از نعمت معدن زاده انتقاد میکرد!
  • بشارت ها ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    باسلام آقای کواکبیان می گویند : « قرار نبود جهیزیه دختران بی بضاعت را فراهم کند ..» این نگاه تحقیرانه به مستضعفان شآن یک نماینده مجلس نیست ! مگر نه این است که نتیجه برجام باید به حل مشکلات اقتصادی بیانجامد، خانواده های بی بضاعت که مثل بعضی ها حقوق های نجومی( به نقل از روزنامه کیهان ) ندارند! از ملت عذرخواهی کنند. این مطلب را به نحوی به آقای کواکبیان برسانید....
  • اصلاحی از حامد ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    چه جالب منم تا مطالب این بزرگ مرد! رو خوندم این فرمایش شما به ذهنم خطور کرد...ها ها...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس