استاندار حلب با تأکید بر اینکه هیچ کدام از کارکنان سازمان ملل برای بازدید از گذرگاه‌های امن خروج ساکنان شرق حلب و نیز تخلفات تروریست‌ها حضور نیافته‌اند گفت: در روزهای آینده اخبار پیروزی‌های جدید ارتش در این منطقه را می‌شنویم.

 به گزارش مشرق، سرتیپ «حسین دیاب»، استاندار حلب با اشاره  به بهبود قابل توجه وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان این استان و تامین مایحتاج معیشتی آنها تاکید کرد: تلاش‌های زیادی برای رفع نیازها و مشکلات مردم حلب با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های انسانی و فنی برای بهبود وضع زندگی در این منطقه صورت گرفته است.

استاندار حلب افزود: نهادهای دولتی در حلب نیز به فعالیت خود مشغولند و ما نیز با گشت و بازرسی از نحوه خدمات رسانی آنها مطلع شده و هر آنکه را در عمل به مسئولیت خود کوتاهی کند مجازات می‌کنیم.

دیاب با اشاره به اینکه همه نیازمندی‌های بخش پزشکی و اورژانس مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان حلب فراهم است، گفت: این مراکز از توان پذیرش بالای مراجع برخوردارند و دارو ملزومات پزشکی و درمان به اندازه کافی موجود است .

استاندار حلب درباره اوضاع امنیتی این استان نیز اظهار داشت: طرف‌های ذیربط تدابیر لازم برای حفظ اوضاع امنیتی در مناطق تحت سیطره دولت بکارگرفته‌اند و استانداری حلب نیز با این طرف‌ها برای تامین همه راه‌های حفظ امنیت شهروندان همکاری می‌کند.

وی درباره استفاده مجدد تروریست‌ها از گاز سمی در حمله به غیرنظامیان غرب حلب گفت: این جنایت تروریست‌ها بر اساس همه معیارهای اخلاقی، دینی و انسانی محکوم است و به سلسله جرایم آنها در حق اهالی حلب به طور خاص و به طور کل سوریه افزوده می‌شود.

دیاب گفت: نیروهای امدادگر ما شامل تیم‌های پزشکی، پرستاری و فنی نقش بزرگی در نجات جان مجروحان این جنایت تروریست‌ها داشته و شواهد و مدارک این عمل شنیع آنها از طریق گزارش های رسمی پزشکی جمع آوری شده است.

استاندار حلب درباره دور دوم آتش بس در حلب، گفت: دولت سوریه همه تلاش خود را برای استقبال از اهالی شرق حلب بکار بسته و با ایجاد گذرگاه‌های امن و آماده کردن خدمات درمانی و اورژانس برای بیماران و مجروحان، منتظر خروج آنها از این منطقه بود اما هیچ کدام خارج نشدند چون تروریست‌ها با زور سلاح مانع خروج آنها شدند.

دیاب گفت: گروه‌های تروریستی گذرگاه کاستیلو را با هفت موشک هدف گرفتند که به زخمی شدن چند نفر از جمله یک خبرنگار که در حال پوشش رسانه ای بود، منجر شد.

وی افزود: تخلفات تروریست‌ها در مدت آتش‌بس توسط رسانه‌های متعدد داخلی و خارجی ثبت و ضبط شده با وجود اینکه تا به امروز هیچ کدام از کارکنان سازمان ملل در گذرگاه های انسانی ایجاد شده در شرق حلب حضور نیافتند.

استاندار حلب در پایان سخنان خود  بر اعتماد راسخ مردم حلب به ارتش سوریه و نیروهای پشتیبان آن برای مبارزه با تروریسم و نابودی آن تاکید کرد و گفت: طی روزهای آتی اخبار مسرت بخشی از پیروزی‌ها در حلب را خواهیم شنید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس