عضو پارلمان سوریه با تاکید بر اینکه حوادث اخیر حلب، مکر و دروغ گردانندگان تروریسم را برملا کرد، گفت: ارتش سوریه و متحدانش برای نبرد قریب الوقوع و آزادی کامل حلب آماده می‌شوند.

 به گزارش مشرق، «آلان بکر»، عضو پارلمان سوریه اظهار داشت: آنچه که در استان حلب اتفاق افتاد دروغ گردانندگان تروریسم و ضعف گزینه‌هایشان را نشان داد و در عین حال مواضع دمشق را در پایبندی به حفظ حاکمیت سوریه تقویت کرد.

بکر با بیان اینکه حوادث حلب بزرگی توطئه‌ها علیه سوریه را برملا کرد، افزود: ملت سوریه با وقایع حلب بیش از پیش به مکر و حیله بازیگران منطقه‌ای و بین المللی بحران سوریه در تحریف واقعیت‌ها پی بردند.

نماینده سوری تاکید کرد: فروپاشی صفوف تروریست‌ها در جبهه‌های نبرد مقابل ارتش سوریه و متحدانش ثابت کرد حلب و مردم آن هرگز به تروریست‌ها و کشورهای حامی آنها که تنها نابودی سوریه را می‌خواهند، فرصت عمل نخواهد داد.

وی افزود: مردم حلب با وجود اینکه به کمک و امنیت نیاز دارند اما از همان ابتدا پشت رهبری و ارتش کشورشان ایستاده و مقاومت کردند و برای دفاع از کشورشان خون‌های زیادی دادند، بنابراین عزم و اراده آنها پس از همه این جانفشانی‌ها سست نخواهد شد.

نماینده سوری گفت: امروز می‌توانیم این را از زبان هر فرد ساکن حلب بشنویم که می‌گوید تروریست ها هر کاری کنند آنجا را ترک نخواهند کرد و تا آزادی کامل دیارشان مقاومت خواهند کرد.

بکر درباره آتش بس در حلب نیز گفت: دولت سوریه خواهان عدم خونریزی است بنابراین در موضوع آتش بس حلب خویشتنداری زیادی در قبال تخلفات تروریست‌ها نشان داد.

وی افزود: از 27 فوریه که نخستین دور آتش بس در حلب برقرار شد مقاصد سوء تروریست‌ها و آمریکا کاملا روشن بود ارتش سوریه و متحدانش آتش بس را نقض نکردند و در مقابل گروه‌های تروریستی صدها بار دست به نقض آتش بس زدند که با شهادت ده ها نفر همراه شد و این تخلفاتشان در هر دور آتش بس ادامه داشت.

نماینده سوری گفت: هم اینک با سرپیچی آمریکا از پایبندی به همه تفاهمات خود با مسکو معلوم می‌شود که آمریکا به دنبال راه حل نیست و اوضاع انسانی حلب نیز برایش اهمیت ندارد، بلکه آن را بهانه ای برای تجهیز و بسیج تروریست‌ها و کشاندن آنها به نبرد حلب قرار داده است.

بکر در پیان سخنان خود گفت: هم اینک ارتش سوریه و متحدانش تصمیم خود را قطعی کرده‌اند و حلب در انتظار نبردی واقعی و عملیات نظامی است که ارتش سوریه و متحدانش برای آزادی آن از چنگ تروریسم صورت خواهند داد این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد و معادله میدانی را به سمت تحقق خواسته ملت سوریه تغییر می‌دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس