بدون شک تاریخ نهضت حسینی ، به زحمات شبانه روزی و بی دریغ سید صالح برای استحکام پایه های تنها نظام اسلامی جهان گواهی خواهد داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، سید صالح الحسینی ، مسئول روابط خارجی سپاه پاسداران که در اوایل سال 1359 ، بال در بال فرشتگان گشود ، از جمله گمنام ترین سرداران نهضت جهانی حضرت روح الله است. شهادت زودهنگام و غریبانه او ، هم چنین سیره ی زندگی اش که مبتنی بر خضوع و بی نشانی بود باعث شهیدان انقلاب اسلامی ده است که نام و یاد این سید شهید ، در میان خیل شهیدان انقلاب اسلامی کمتر جلوه نمایی کند اما بدون شک تاریخ نهضت حسینی ، به زحمات شبانه روزی و بی دریغ  سید صالح برای استحکام پایه های تنها نظام اسلامی جهان گواهی خواهد داد.
آن چه مشاهده می کنید ، تنها تصویر به جا مانده از شهید سید صالح الحسینی قائم مقامی  با مراد و پیشوایش ، حضرت امام روح الله خمینی است.
روحمان با یادشان شاد


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اوني كه مقابل امام نشسته شهيد الحسينيه.
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    مرد حسابی این چه وضع معرفی این شهید عزیزه . هر روز چند سطر از شهید می زنید با یک عکس . خوب یک بار بیوگرافی بنده خدا را کامل توضیح دهید هر چی هم ازش عکس دارید بزارید. این که دیگه این همه صغری و کبری چیدن نداره. برای خودتون می گم. چرا؟ چون بعد از یک مدتی دیگه کسی به این خبر مراجعه نمی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس