کد خبر 650559
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

بخش فني و مهندسي آستان قدس حسيني با توجه به اجتماع پرشور زائران در روزهاي منتهي به اربعين و برپايي دسته هاي عزاداري عمليات ساخت پل عابر پياده را در بين الحرمين آغاز كرد.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، ساخت پل عابر پياده در دو سمت بين الحرمين كربلا با توجه به ازدحام بسيار زياد زائران اباعبدالله الحسين عليه السلام در اين مسير و براي تردد بهتر زائران آن حضرت در ايام اربعين حسيني از سوي بخش فني و مهندسي آستان قدس حسيني آغاز شد.

 عمليات ساخت پل جدید بين‎الحرمين آغاز شد +عکس
همچنين در تقاطع خيابان قبله شهر مقدس كربلا و خيابان جمهوري نيز كه از خيابان هاي اصلي منتهي به حرم مطهر امام حسين عليه السلام به شمار مي رود و بيشتر موكب هاي عزاداري در ايام اربعين از اين خيابان وارد حرم مي شوند، پل عابر پياده در حال احداث است.

عمليات ساخت پل جدید بين‎الحرمين آغاز شد +عکس 
اين خيابان، روزهاي هفدهم تا بيست و دوم صفر بيشترين تعداد زائران را در خود جاي مي دهد و رفت و آمد از آن به سختي صورت مي گيرد؛ اين خيابان از پرترددترين خيابان ها در ايام اربعين است و ساختن پل عابر پياده بر روي آن گامي در راستاي خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به زائران اربعين شمار مي رود.
 
عمليات ساخت پل جدید بين‎الحرمين آغاز شد +عکس
 
عمليات ساخت پل جدید بين‎الحرمين آغاز شد +عکس 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 3
    ببخشید بودجه و پول این پل از کجا آمده،!؟؟؟؟؟؟
  • مرتضی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    3 0
    امام حسین جان و مال و خانوادش رو برا اینکه ما سعادتمند بشیم فدا کرد حالا با بودجه ی کشور مون که به صدقه ی سر دعای ائمه سرپاست یک هزینه بکنیم ایرادی داره ؟ من که فرش خونه م رو برا ائمه میدم. آقا جان من شرمنده ام
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    3 0
    بولش ازمردم عراق ايران افغانستان وتمام مردم مسلمان ومحب اهل بيت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس