با پایان نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شیب تند» به کارگردانی امیراحمد انصاری، گروه تولید این فیلم به تازگی برای پروانه ساخت آن اقدام کرده‌اند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلم سینمایی «شیب تند» با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید خواهد شد. با پایان نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شیب تند» به کارگردانی امیراحمد انصاری، گروه تولید این فیلم به تازگی برای پروانه ساخت آن اقدام کرده‌اند.

 فیلمنامه «شیب تند» به وزارت ارشاد ارسال شد

به گزارش بانی فیلم، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، فیلمبرداری این فیلم ماه آینده آغاز می‌شود و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن‌ها هستند. فیلمبرداری نیز به طور کامل در تهران انجام خواهد شد. این فیلم به نویسندگی مشهود محسنیان مانند ساخته قبلی انصاری مضمونی اجتماعی دارد.

 فیلمنامه «شیب تند» به وزارت ارشاد ارسال شد

محمدحسین لطیفی تهیه‌کنندگی فیلم جدید انصاری را برعهده گرفته است. وی پیش از این نیز در مقام تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «اسب سفید پادشاه»،‌ «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «ناخواسته»‌را تهیه کرده است. انصاری در حال حاضر فیلم سینمایی«هاری» را با بازی بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، علیرضا کمالی، حسین سلیمانی، اکبر معززی، مجید واشقانی و (با حضور) مینا ساداتی، جمشید هاشم‌پور و میلاد کی‌مرام آماده اکران دارد که قرار است اواخر پاییز با عقد قرارداد با یکی از سرگروها‌ی سینمایی به نمایش عمومی درآید. «شیب تند» دومین فیلم تجربه بلند این کارگردان در سینما محسوب می‌شود. مدیریت فیلمبرداری این فیلم نیز برعهده فرشاد گل سفیدی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس