کد خبر 652007
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

ستارگان آسمان ایثار وشهادت عنوانی برازنده برای کسانی است که وجودشان نور و زیبایی برای حیات دیگران ونبودشان آسیبی سخت بر پیکره جامعه است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، متن یادداشت علیرضا سائلی (آل امین) با عنوان ستارگانی به نام «مدافعان حرم»به شرح ذیل است:

ستارگان آسمان ایثار وشهادت عنوانی برازنده برای کسانی است که وجودشان نور وزیبایی برای حیات دیگران ونبودشان آسیبی سخت بر پیکره جامعه  است. شکوفه های عشق وایثار در قلب سرسبز اینان جوانه می زند ودل وجان هربیننده وشنونده ای را آکنده از حکمت ومعنویت می کند.

اینان نه به دنبال نام ومقام اند ونه در پی حشمت وجاه بلکه در سودای دوست تمامی زندگی خود را فدا کرده اند تا نجات بخش دل ها ی اسیر وجان های خسته ما باشند اینان نه در پی آمال وآرزوهای شخصی اند ونه در طلب شهرت ، بلکه مدافعان حریم ولایت اند وپاسداران آیین الهی اهل بیت (ع) که هستی خود را برای حفظ کیان اسلام وقرآن به میدان آورده اند.

اینان شاگردان برگزیده«مدرسه اهل بیت(ع)» به مدیریت ورهبری حضرت روح الله وجانشینی امام خامنه ای هستند که دنیا مبهوت خود ساخته اند و نمونه آنها را در طول تاریخ کمتر می توان دید وشاهد بود وشاید خداوند این بزرگواران را در ظلمات خشکی ودریا برای ما ستارگانی قرار داده تا گمراه نشویم وره یافتگان مسیر نورانی رسیدن به تعالی باشیم .

سالهاست جریان سکولار وغرب گرا تلاش دارند تا جامعه اسلامی ما را از ارزشهای اصلی خود تهی کنند اما همواره شهدای عزیز که تربیت یافتگان مکتب محرم وصفراند باعث حفظ وسربلندی روز افزون اسلام وارزشهای کشور عزیزمان در این گرد وغبار روزگار شده اند  در کنار این شهدای عزیز خانواده ویادگاران این ستارگان با پاکی ومجاهدت برای راهنمایی ما زمینیان به سوی آسمانها در کنار ملت ما حضور دارند که باید قدر دانشان باشیم وپاسدار آرمانهای شهدای مدافع حرم باشیم  که همانا مهمترین آن پاسداری از حریم ولایت است. /  علیرضا سائلی
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلیم ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام ودرود بر این عاشقان خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس