کد خبر 648128
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از بازی با فولاد در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با فولاد از ساعت ١٣:٣٠ امروز در زمین شماره ٢ ورزشگاه آزادی برگزار شد.
*خسرو حیدری که هفته گذشته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دوقلوی پا در اواسط بازی تعویض شده بود در تمرین امروز حضور نداشت.این بازیکن در سفر به اهواز غایب است.
*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر نظر جونز به گرم کردن بدنهای خود پرداختند.سپس در دو گروه کار تاکتیکی انجام دادند.در بخش بعد نیز منصوریان در کنار استقلالی ها فوتبال درون تیمی را در نظر گرفت که وی در اواسط تمرین بازیکنانش را جمع کرد و برای دقایقی با آنها در مورد مسائل تاکتیکی به گفت‌و‌گو پرداخت.

*ووریا غفوری که در تمرین دو روز پیش استقلال به دلیل آسیب دیدگی کمی زودتر از سایر بازیکنان محل تمرین را ترک کرد امروز در زمین شماره 2 حاضر شد و پس از گفت‌و‌گو با منصوریان ورزشگاه آزادی را ترک کرد. غفوری دومین بازیکن غایب استقلال در بازی فردا خواهد بود. غیبت غفوری و حیدری در بازی باعث ناراحتی مربیان استقلال شده بود.

*بهتاش فریبا در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین راهی فرودگاه مهرآباد شده تا به اهواز سفر کنند.این تیم ساعت 16:50 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس