کد خبر 648091
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

سرمربی تیم فوتبال سایپا در آستانه دیدار با سپاهان گفت: می‌خواهیم برای بهبود شرایط‌مان در جدول سپاهان را ببریم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: به رسم ادب دعا می کنیم برای مریض مان پور حیدری و همه بیماران.

وی ادامه داد: ما فردا میزبان سپاهان هستیم که از افتخارات فوتبال کشورمان است، اما می خواهیم پیروز شویم تا شراطمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: حریف را آنالیز کرده ایم و نیاز به یکی دو بُرد داریم تا وضعیت تیم تغییر کند. ما اکنون نیاز به دو برد متوالی داریم.

وی ادامه داد: با وجود عملکرد شایسته در سه بازی آخر مقابل صبا، تراکتور و استقلال پیروز نشدیم در حالی که مستحق پیروزی بودیم و با اشتباهاتی که داشتیم از 9 امتیاز این سه بازی فقط یک امتیاز گرفتیم. هرچند جایگاه تیم‌ها در جدول خیلی تفاوتی با هم ندارد و با یک پیروزی تیم‌ها چند پله در جدول جابه‌جا می‌شوند.

وی در مورد دیدار با تیم سابقش سپاهان گفت: این دیدارها طبیعی است. سایپا مقابل فولاد هم قرار گرفت که آن هم تیم سابقم بود. هرچیز در جایگاه خودش تعریف می‌شود و بازی فردا مثل سایر بازی‌هاست که امیدوارم بازی خوبی شود. هر بازیکن و مربی برای تیم خودش تلاش می‌کند تا برنده شود. من مسئولیت سایپا را برعهده دارم و به گذشته کاری ندارم و گذشته را از تاریخ دنبال می‌کنم. من در تیم‌های نفت و سپاهان هم حضور داشتم اما فردا برای سایپا تلاش می‌کنم. این مسئله حساسیت و موضوع مهمی نیست که مقابل تیم سابقم قرار می‌‌گیرم.

سرمربی سایپا در مورد تعطیلی یک ماهه لیگ گفت: این موضوع نخ‌نما و تکراری شده و باید با این شرایط کنار بیاییم. این هم تجربه‌ای برای فوتبال ماست. اما باید در آینده تصمیماتی بگیریم که این معضل حل شود تا تیم‌های لیگ برتری ما دیگر معترض نباشند و اذیت نشوند. تمرین بدون مسابقه یا مسابقه با فاصله بازیکنان و مربیان را اذیت می‌کند. با این حال در تعطیلی لیگ ما درگیر جام حذفی هستیم. 10 آبان با بادران بازی داریم و در صورت صعود 27 یا 28 آبان هم در مرحله بعدی جام حذفی به میدان می‌رویم اما تیم‌هایی که در جام حذفی نیستند آسیب می‌بینند.

فرکی در مورد حمایت مدیران باشگاه از او و جایگاه متزلزلش گفت: من تجربه‌ بازی در فولاد را دارم.  دراین تیم هم در 9 هفته در جایگاه خوبی قرار نداشتیم. شرایط فولاد هم مشابه سایپا بود. من تجربه این شرایط را در فولاد دارم. در فولاد در 5 هفته اول در ماه مبارک رمضان و در گرمای اهواز بازی می‌کردیم اما در نهایت بعد از هفته دهم تیم راه افتاد و در سال اول با فولاد سهمیه آسیایی گرفتیم و سال بعد هم در لیگ قهرمان شدیم. من این تجربه را دارم اما این مسئله هم به تاریخ برمی‌‌گردد و زیاد نمی‌توان به آن تکیه کرد.

وی افزود: شرایط دو باشگاه کاملا متفاوت است. در فولاد ممکن است خیلی چیزها رخ داد و به ما کمک کرد و شاید اینجا به ما کمکی نشود. دوستانی هم که به من محبت دارند و تاکید دارند که من از سایپا بروم باید بگویم اگر من هم بروم در فوتبال ما هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. ضمن اینکه باید بگویم که من از مدیرعامل سایپا به خاطر حمایتش تشکر می‌کنم اما بدانید که من اهل تملق نیستم. با این حال اگر این شرایط در جایی دیگر رخ می‌داد شاید دوستان سریع‌تر تصمیم می‌گرفتند اما درویش از من حمایت کرد. من ایشان را درک می‌کنم. هم مدیرعامل و هم خود من زیر فشار هستیم. با این حال با این شرایط آشنا هستم.

فرکی با اشاره به شرایط بازی تیمش گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند اما برنده نمی‌شود. نتیجه نگرفتن ما به خاطر بازی بد و بی‌کیفیت نیست. ما فرصت‌ها را از دست دادیم. کمبودهایی هم احساس می‌کنیم. در حال حاضر دوست دارم تیم نتیجه بگیرد نه برای خودم بلکه برای مدیرعامل کل تیم و بازیکنان ما زحمات زیادی کشیدند اما با بدشانسی مزد زحمات‌شان را نگرفته‌اند. این شرایط هم فاجعه نیست. در فاصله تیم‌ها در جدول سه چهار امتیاز است و یک تیم با دو برد و یا دو شکست جایگاهش در جدول خیلی تغییر می‌کند و این چیزها غیرطبیعی نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس