سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن گفت: سهراب مرادی و کیانوش رستمی را از هفته سوم در اختیار داریم، از نیم فصل هم امکان جذب سلیمی را داریم اما بستگی به شروع تمرینات و شرایط بدنی اش دارد.

به گزارش مشرق، علی جباری درباره‌ی غیبت سهراب مرادی و کیانوش رستمی در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری بیان کرد: برای هفته اول لیگ برتر رکورد های آنها در المپیک ثبت شد اما برای هفته دوم خودشان تماس گرفتند که در هفته دوم وزنه نزنند و ما هم موافقت کردیم اما از هفته سوم باید آنها را در اختیار داشته باشیم. تا آنجا که اطلاع دارم تمرینات خود را نیز شروع کرده اند.

جباری در پاسخ به این پرسش که در قراردادهای آنها مشخص شده چند هفته برای ذوب آهن وزنه خواهند زد، تصریح کرد: سال گذشته که بحث المپیک مطرح بود و وزنه برداران بعد از مسابقات جهانی تمرینات را سبک میکردند تا نزدیک المپیک به اوج برسند. کیانوش رستمی اعلام کرد تا مسابقات جهانی هر تعداد مسابقه که باشد وزنه می زند  اما امسال که مسابقات لیگ بعد از المپیک برگزار شد، بنابراین در قرار داد آنها نوشته کلیه مسابقات باید وزنه بزنند. هفته اول که رکورد های المپیک حساب شد، در هفته دوم مخالفت نکردیم وزنه نزنند اما از هفته سوم آنها را در اختیار داریم.

او ادامه داد: البته دیگر وزنه‌برداران ذوب آهن هم که در هفته دوم وزنه زدند واقعا زحمت کشیدند و توانستند رکوردهای تمرینی خود را در مسابقات تکرار کنند. من از آنها راضی هستم. اکنون نیز اختلاف امتیاز ما با تیم ملی حفاری بیشتر شده است.

جباری در پاسخ به این پرسش که ذوب آهن سلیمی را در اختیار خواهد گرفت یا نه، تاکید کرد: نزدیک به 10 روز پیش با سلیمی تماس داشتم و حتی زمان مسابقات را از من پرسید. ما می توانیم او را از نیم فصل جذب کنیم اما بستگی به شرایط بدنی خودش دارد و باید دید وضعیت بدنی اش به چه صورت خواهد بود و رکوردهایش در چه سطحی است. ان شاءالله تمریناتش را شروع کند و در خدمتش باشیم.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به اینکه در لیگ برتر تست دوپینگ گرفته می شود، گفت: این دو هفته که لیگ برتر برگزار شد، از وزنه برداران به صورت تصادفی تست دوپینگ گرفته شد. خودم فکر نمیکردم این اتفاق بیفتد اما خوشبختانه گرفتن تست انجام می شود و باعث شده شرایط برای همه یکسان باشد و عدالت برقرار شود. شاید چند سال پیش شرایط یکسان نبود اما الان این اتفاق افتاده ست. البته چون قرار بود در جام باشگاههای آسیا هم شرکت کنیم 25 مهر ماموران نادو از تمام وزنه برداران ذوب آهن تست دوپینگ گرفتند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس