کد خبر 646321
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: سعید علی حسینی با توجه به زمان محرومیت و همچنین قوانین بین المللی می تواند از سال آینده به جمع اردونشینان اضافه شود.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی اظهار داشت: دوران محرومیت سعید علی حسینی اواسط سال آینده به اتمام می رسد و با توجه به اینکه او طبق قانون تا ۶ ماه قبل از پایان محرومیت نمی تواند به جمع اردونشینان ملحق شود، فعلا باید بصورت اختصاصی و خارج از اردو به تمریناتش ادامه دهد.

وی تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که ما هیچ اطلاعی از روند تمرینات او نداریم، بلکه روند تمرینات علی‌حسینی را همچنان زیر نظر داریم تا زمانی که او بتواند طبق قانون به جمع اردونشینان ملحق شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به اینکه تغییر زمان و مکان رقابتهای جهانی سال آینده، فرصت ارزشمندی به علی حسینی داد، گفت: طبق زمان و مکان قبلی رقابتهای جهانی، او همچنان چند روز از محرومیتش باقی می ماند و نمی توانست در این میدان بزرگ حضور یابد، اما تغییر میزبان و همچنین تعویق در زمان رقابتهای جهانی باعث شد، علی حسینی با پایان محرومیت، فرصت خوبی برای حضور در مسابقات بدست آورد.

انوشیروانی افزود: بدین ترتیب او انگیزه و روحیه دوچندانی برای بازگشت به میدان پیدا کرد و امیدواریم بتواند طبق برنامه های تمرینی به اوج آمادگی خود برسد. البته هنوز نمی توان در خصوص رکوردهای تمرینات او نظر داد و باید همچنان منتظر باشیم تا شرایط حضور او در اردوی تیم ملی بوجود آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نخست اردوی تیم ملی از اوایل آذر با توجه به برنامه‌ما برای های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و همچنین پشتوانه سازی تا المپیک ۲۰۲۰ آغا خواهد شد که قرار است ۱۴ وزنه بردار از رده سنی جوانان نیز به همراه وزنه برداران المپیکی در اردو حضور یابند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس