کد خبر 646727
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷

جانمایی غرفه‌ها در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم حکایتی دارد که باز هم خودی‌ها و ناخودی‌ها را تفکیک می‌کند!

به گزارش مشرق، ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات امروز را برای جانمایی الکترونیکی برای غرفه‌ها در نظر گرفت.

این جانمایی در نمایشگاه امسال در حالی از طریق وب‌سایت نمایشگاه مطبوعات آغاز شد که سوالات و ابهامات زیادی پیرامون آن وجود دارد.

در حالی غرفه‌های برتر سال گذشته و رسانه‌های برتر در طرح رتبه‌بندی در اولویت جانمایی از طرف ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات قرار گرفته‌‌اند که آنها در نمایشگاه بیست و یکم عنوان برتر را به دلیل عدم حضور رسانه‌های منتقد دولت کسب کرده بودند البته قطعا اگر عدالت رسانه‌ای رعایت می‌شد و رقبا هم در نمایشگاه شرکت کرده بودند نتیجه حکایت دیگری داشت.

جانمایی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بحث مهمی است چرا که رسانه‌ها عموماً تمایل دارند در فضای نمایشگاه که قرار است ارتباط با مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه داشته باشند بیشتر در معرض دید قرار بگیرند اما امسال بهانه جالبی پیدا شده تا رسانه‌های خودی که در دوره قبل، برگزیده شده‌اند باز هم در جایگاه‌های خوب نمایشگاه قرار بگیرند.

مطلوب این بود که حداقل برای جانمایی غرفه‌ها از روش‌ دیگری انتخاب می‌شد از جمله سابقه رسانه‌ها، تیراژ و به طور کلی فاکتورهایی که کمی قابل دفاع باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس