قائم مقام نمایشگاه مطبوعات با اعلام اینکه ستاد نمایشگاه امسال هیچ افزایش تعرفه‌ای برای واگذاری غرفه‌های بخش خصوصی ندارد، گفت: تعرفه واگذاری غرفه‌های نمایشگاه برای رسانه‌های بخش خصوصی در متراژ ١٢ و ٢٤ متر با ۶۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

به گزارش مشرق، مهران عباسی انارکی درباره جزئیات تعرفه واگذاری غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات امسال اظهار کرد: تعرفه واگذاری غرفه‌ها برای رسانه‌های غیر‌خصوصی بدون تغییر و برای رسانه‌های متعلق به بخش خصوصی با کاهش 20 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است.

وی حمایت حداکثری از رسانه‌های محلی و منطقه‌ای را یکی دیگر از سیاستهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان و اضافه کرد: در نمایشگاه امسال، هزینه غرفه رسانه‌های استانی و منطقه‌ای واقع در بخش استانی و محلی نیز با ٧٥ درصد تخفیف نسبت به قیمت پایه محاسبه خواهد شد.

به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، به‌منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای متقاضیان واقعی، مبالغی برای پیش‌ثبت‌نام از رسانه‌ها دریافت می‌شود و مبالغ قید شده (100 هزار تومان برای متقاضیان 12 و 24 متر، 200هزار تومان برای متقاضیان بالای 24 متر) در هنگام ثبت‌نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه محاسبه و از رقم نهایی کسر می‌شود.

پیش‌ثبت‌نام متقاضیان حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از  30 مرداد آغاز شده و تا پایان روز شنبه ٦ شهریورماه سال جاری از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir ادامه دارد.

کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های 84095179 ، 84095168 و 09364348 همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧  پاسخگوی سؤالات است.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود و تعرفه واگذاری غرفه‌های نمایشگاه امسال به شرح زیر است:

 
اعلام تعرفه‌واگذاری غرفه‌های نمایشگاه‎مطبوعات+جدول 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس