کد خبر 646255
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶

یکی از مبلغان شیعه انگلیسی طی سخنانی، ضمن حمایت از قمه‌زنی، این اقدام را دفاع از تشیع دانسته و گفته است «تعجب‌آور است بعضی‌ها از اینکه در راه امام حسین(ع) خون ریخته شود، وحشت دارند»!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:
 
یکی از مبلغان شیعه انگلیسی طی سخنانی، ضمن حمایت از قمه‌زنی، این اقدام را دفاع از تشیع دانسته و گفته است «تعجب‌آور است بعضی‌ها از اینکه در راه امام حسین(ع) خون ریخته شود، وحشت دارند»!
 
ایشان که دولت انگلیس چند شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان  را در اختیار او قرار داده است، در حالی قمه‌زنی را خون دادن در راه امام حسین علیه‌السلام معرفی می‌کند که جریان وابسته به وی نه فقط در مقابل قتل عام شیعیان در برخی از کشورهای منطقه و جنایات آمریکا و انگلیس و اسرائیل علیه جهان اسلام و به ویژه جهان تشیع،  مهر سکوت بر لب زده‌اند، بلکه از طریق شبکه‌هایی که دولت انگلیس در اختیارشان گذارده است، به حمایت‌های گسترده مستقیم و غیرمستقیم از قدرت‌های استکباری نیز مشغولند این جماعت توضیح نمی‌دهند که اگر خواهان خون دادن در راه امام حسین‌ (ع) هستند چرا برای دفاع از حریم اهل بیت‌علیهم السلام‌ به مقابله با تکفیری‌ها که به خون شیعیان تشنه‌اند، نمی‌روند؟ و چرا با دشمنان تابلودار تشیع که بارها کینه‌توزی خود علیه شیعیان را در عمل نشان داده‌اند، سر دشمنی ندارند، اگر آنگونه که ادعا می‌کنند، حسینی هستند؟ بسم‌الله این گوی و این میدان!
 
این مبلغ شیعه انگلیسی با عوامفریبی ادعا کرده است «بسیاری از اعاظم فقهای شیعه، فتوا به جواز قمه‌زنی داده‌اند»! وی بدون اینکه نامی از فقهای مورد ادعای خود به میان آورد، گفته است «مخالفان قمه‌زنی، چه قاصر و چه مقصر، جهنمی هستند»! که باید پرسید؛ آیا شیخ انصاری که به خاتم‌الفقهاء والمجتهدین شهرت دارد و اینگونه اعمال را حرام می‌دانست هم جهنمی است؟!  و یا مرحوم آیت‌الله سیدکاظم یزدی، صاحب کتاب عظیم و ماندگار عروهًْ‌الوثقی که می‌فرمود «اتیان به اعمال مذکوره به عنوان عبادت، تشریع بدعت است» نیز جهنمی خواهد بود؟!
 
و اما، این دو پرسش ساده نیز از جماعت یاد شده پرسیدنی است؛ اول آن که اگر بینش و منش آنان در زیرمجموعه اهداف خباثت‌آمیز دولت انگلیس قابل تعریف نیست، چرا دولت انگلیس بیش از 10 شبکه ماهواره‌ای پُر زرق و برق را برای تبلیغ دیدگاه‌های انحرافی این جماعت در اختیار آنان قرار داده است؟! 
 
و دوم؛ این که، میان آنچه جماعت مورد اشاره تحت پوشش تشیع به تبلیغ و ترویج آن مشغولند با تصویری که دولت‌های انگلیس، آمریکا و اسرائیل از اسلام و تشیع ارائه می‌دهند چه تفاوتی وجود دارد؟!
 
و بالاخره، چنانچه جماعت یاد شده برای این دو پرسش جوابی ندارند باید به پرسش سوم پاسخ بدهند که اگر انگلیسی نیستند پس کجایی هستند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • مهدی ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    17 0
    انسان به یاد سکانسهایی از فیلم مختار می افتد به راستی مولایمان علی زیبا سخن فرموده که در تاریخ عبرتهایی نهفته است که بتوانیم به راحتی سره را از ناسره تشخیص دهیم برای ضربه به شیعیان این قمه زنی دست آویز خوبیست که تبلیغ شود و حامیانش انگلیس این منفورترین کشور در جهان که باعث پیدایش اسرائیل و هزار یک فتنه از اول تاریخ بوده وتا قیام وقیامت نیز پا برجا است
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 1
    جناب شریعتمداری شما راجب نیروهای شرکتی و قراردادی که حقشان سالهای سال است خورده میشوند و یا کارگرانی که در معادن کار میکنند با قراردادهای قرون وسطایی نظری ندارید عزیزم
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    2 0
    حرف منطقی زده. بسم الله.
  • احمدخواجوند ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    آيت اله وحيد خراساني گفت بايد گريه كنيد چه كسي گفت گريه نكنيد غلط كرده انكسيكه گفت خون نريزيد وايشان گفت بايد براي امام حسين خون بريزيد سئوال اينجاست چطور موافق خون ريزي هست ولي تاكنون بخاطر امام حسين يك سوزن بخودش نزده است.
  • رسول ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    باسلام...اینها وانهای که پوشت پرده همایت می کنند اسلام اسرایلی نام دارند وشاخه ها ان شعیه وسنی انگلسی هستن این دایش با یک سوم قدرت امده هم درشعیه هستن هم درمسحی ها که با خود زنی سیاسی مردم وسیاسیون رافریب می دهن خدا به داد بشریت واسلام برسه هدف انها چیست هدف انها نابودی اسلام وتجزیه کشورهای خاور میانه وکشور های که قدمت زیاد دارن چون عتیقه های وجود دارد که گذشته وحال واینده را وصل می کنند و سرمایه ملی ان کشورها در سال ۱۳۸۶ٍاسرایل گفت نقشه خاور میانه را تقیر می دهد همه فکر کردن با جنگ تحربهار عربی کلید خود عامل نفوض بیشتر شد وقسمتی ازعامل نفوض ها رو نمای کردن اسرایل دنبال کوچ می گردد نه دنبال سرزمین بزرگ می گردد خاور میانه بزرگ از اسرایل ایران هم می خواد انها کم نیستن انها به هر شکل در امده اند شعیه سنی مسحی و...قلب این سیاستها اول در اسرایل ودودرانگلستان ودر فرانسه است و اگر قیرت ایرانی دارید نگذارد این تحلیل من بود رسول یک سر باز ایران وایران بزرگ
  • امیرحسین ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    اسناد بدست آمده در زمان قاجار از سفارت انگلیس که تعداد 5000 قمه از طرف سفارت انگلیس به هیئات حسینی هدیه داده شده که در روز عاشورا عزاداران حسینی قمه ها را بر سر خودشان بزنند و کاری به کار آنها نداشته باشند تا آنها به راحتی بتوانند نفت مسلمانان الخصوص ایران را به غارت ببرند و ثروتمند و قدرتمند بشوند و به مسلمانان آقایی کنند.
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    اون یه موضوع دیگست که نیاز به تامل داره الان در یه مورد دیگه صحبت کردن
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    حالا این موضوع چه ربطی به این متن داشت . این آقا که مرتب به وعده های انجام نشده اقتصادی دولت اعتراض می کند . آیا این مطلبی که به این زیبایی و با استدلال قوی مطرح کردند ، اهمیت کمی دارد؟
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    مشرق کلیکم حرومت! فکر کردم میخوای روش آموزش انگلیسی معرفی کنی
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خب اگه بگه که دولت کبیر!!! تدبیر و امید مثل روزنامه جهان دهنشو می بنده
  • مرتضیsk ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    عزیزم شما اگه از خوانندگان کیهان بودی خودت راضایع نمی نمودی حداقل همت کن آرشیو کیهان مطالعه بنومآ
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خخخخخخ سرنوشت ادمهای ساده لوح در فضای مجازی
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام عزیز جان میدونم که دلت پاک است. اما دفعه بعدی از یک نفر دیگه واسه نوشتن کمک بگیر. قصد بدی نداشتم.
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    املاء ...!
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    «راجع به» درسته نه راجب عزیزمممم!
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ایول ایول...لیورپولی ان یا ساوتهمپتونی خلاصه اهل انگلیسن
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    کلا انگلیسی ها فاقد شرفند حالا چه شیعه انگلیسی و یا چه سنی انگلیسی و خود گور به گور شدشون با اون ملکه شون
  • محمد علی ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    یکی که واقعا ادعای دینی داره وهمچنین روشنفکرانه به اینگونه موارد نظر میکنه صادقانه وبدون هیچگونه تعصبی اعلام کنه در کدام روایت ویا در کدامیک از کتب اهل سنت وشیعه قمه زنی را مجاز وتبیلیغ به انجام اینکار دادهاست.اگر میگویند برای امام حسین باید خون ریخته شود بدین منظور است که برای دست اورد هدفی که امام حسین از تمامی هستی خود گذشت حتی با دادن خونمان وجان باختن در راه او از ان محافظت کنیم نه اینکه با قمه بر فرق خود بزنیم وخون خود را دلمه شده بر روی زمین ببینیم اگر میخواهیم با ریختن مقداری از خونمان که هیچگونه خطری هم جانمان را تهدید نکند بهترین کار اهدای خون در بانک خون است که یک بنده خدا را از مرگ نجات دهد وخدا که خدای حسین هم هست این را میپسندد قمه زدن جز لطمه زدن به دین مبین اسلام بویژهشیعیان هیچ فایده ندارد وموجب تمسخر وتعجب موحدان سایر ادیان الهی ودشمنان اسلام وشیعه خواهد شد. یعنی چی؟ یک قمه بالا بره و پوست سر را بشکافد؟ خداوند بحق دانای بشریت حضرت محمدص علم و معرفت حسین شناسی را اول بمن وسپس به همه شیعیان عنایت فرماید. از اینکه وقتتان را گرفتم پوزش میخواهم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس