کارشناس مسائل تاریخ ایران گفت: ملت ایران بی‌خود به آمریکا چشم ندوزد؛ ترامپ امید شاه‌پرستان احمق است و عده‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای هر روز برای مردم اراجیفی می‌بافند.

به گزارش مشرق، خسرو معتضد در معرفی چهره واقعی ترامپ و کلینتون و تحلیل مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: ترامپ فرد بی‌سوادی است و مشخص شده که 20 سال مالیات نداده و خود آمریکایی‌ها می‌گویند وی یک شیاد است.

وی با تأکید بر اینکه ترامپ در کار بسازبفروشی همراه با کلاه‌برداری است، بسازوبفروشی شغل شریفی محسوب می‌شود؛ ولی این فرد شیاد است، مانند افرادی که نگین غرب تهران را ساختند و 700 میلیارد تومان پول مردم را دزدیدند.

آمریکا ازلحاظ اخلاقی سقوط کرده است

کارشناس مسائل تاریخ ایران گفت: هایزن هاور، فاتح جنگ جهانی دوم در اروپا شد و بعد برای اینکه رئیس‌جمهور آمریکا شود، یک سال وی را استاد یک دانشگاه کردند و شاه ایران در نخستین سفر خود به دیدن وی رفت.

معتضد با بیان اینکه برخی از افرادی که در آمریکا رئیس‌جمهور می‌شدند پرونده قابل دفاع داشتند، اضافه کرد: کولیج از رؤسای جمهور آمریکا در سال 1929 اعلام جنگ با گنگسترها را داد و با آلکاپون و گانگسترهای شیکاگو و مافیا به جنگ پرداخت و رئیس‌جمهوری مذهبی بود و به خاطر تعطیلی کارخانه‌های مشروب‌سازی آمریکا، وی مجدد انتخاب نشد.

کارشناس مسائل تاریخ ایران ادامه داد: آمریکا ازلحاظ اخلاقی سقوط کرده است؛ آمریکا در صنعت و تجارت، اختراع و اکتشاف فوق‌العاده بوده؛ ولی در اخلاق مشکل دارد و این کشور از نظر انسانی روزبه‌روز عقب می‌رود. آدلای استیون سون از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبارز بزرگ بود.

فساد اخلاقی در آمریکا ریشه دارد

کارشناس مسائل تاریخ ایران تأکید کرد: سپهبد مقدم در آذر 1357 به شاه گزارش داد که 15 سال است که رئیس دفتر والاحضرت غلامرضا، آقای گیلان‌شاه با شوروی تماس دارد و اطلاعات محرمانه به آن‌ها می‌دهد و سند آن در مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر موجود است.

معتضد با بیان اینکه کارتر هم فرد بی‌سواد و نادانی با اطلاعات محدود بود، تصریح کرد: کارتر از دنیا خبری نداشت؛ ریگان آرتیست محبوب سینما بود و فیلم‌های ضد کمونیستی بازی می‌کرد و سرتیپ آیرون لو سال‌ها در آمریکا زندگی می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه وی نوشته بود همه می‌دانستند که همسر ریگان به فالگیر مراجعه می‌کند و ستاره‌شناس دارد؛ بعد از ریگان، بوش‌ها آمدند و کلینتون فاسدالاخلاق بود. کلینتون در داخل کاخ ریاست جمهوری به اونیکا لیوینسکی دستیار و کارآموز کاخ سفید تجاوز کرده بود.

معتضد ادامه داد: این خانم یهودی لهستانی‌الاصل بود؛ کار بسیار بدی هم می‌کند که مجازات آن اعدام بوده و کلینتون از فرار کنندگان سربازی در آمریکاست و در فاصله 30 متری اتاق همسرش این تجاوز را در ساعت اداری انجام داد.

مظلوم مناظره‌های ترامپ و کلینتون عامل جنایت در آمریکاست

کارشناس مسائل تاریخ ایران بیان کرد: یک نویسنده آمریکایی کتابی با عنوان «جنایاتی که آمریکا را تکان داد» دارد و آقای کلینتون که در مناظره‌های ترامپ و کلینتون مظلوم نشسته، این رفتار زشت را انجام داده و کار وی به کنگره تا برکناری رسید.

معتضد با اشاره به اینکه کلینتون در کنگره به غلط کردم افتاد و خانم مورد تجاوز قرار گرفته هم گفت که من رئیس‌جمهور را تحریک کردم و موضوع منتفی شد، افزود: آقای کلینتون در دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش بسیار رسوا بود و ترامپ هم آبروی آنها را برد.

کارشناس مسائل تاریخ ایران تأکید کرد: ملت ایران بی‌خود چشم به آمریکا ندوزد؛ عده‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای ادعا می‌کنند که اگر ترامپ بیاید، نظام جمهوری اسلامی ایران از بین می‌رود و اراجیفی بافته‌اند و این شاه‌پرستان همیشه ابله و احمق هستند؛ ترامپ دلال بسازبفروش، کلاه‌بردار و تربیت‌کننده رقاصه است.

ترامپ کلاه‌بردار و تربیت‌کننده رقاصه امید شاه‌پرستان احمق است

کارشناس مسائل تاریخ ایران ادامه داد: ترامپ کلاه‌بردار و تربیت‌کننده رقاصه امید شاه‌پرستان احمق است؛ اوباما دنبال سرکار آوردن سیاه‌پوستان بود و در کاخ سفید هم آنها را وارد کرد. دولت‌مردان آمریکایی یکی از یکی بدتر هستند و ترامپ و خانم کلینتون هر دو مشکل دارند. کلینتون جاه‌طلب و فرصت‌طلب است.

معتضد با بیان اینکه مجله کاپیتال چهره‌های معروف آمریکا را معرفی کرده است، تصریح کرد: امروز باید دانست چرا مطبوعات و خبرگزاری‌های ما نگاه محدود دارند و روی این موارد مانور نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کلینتون حقوق‌دان برجسته‌ای است، گفت: وی زمانی که بانوی اول آمریکا بود، مقاله‌ای چاپ کرد که آن را ترجمه و در مجله کهکشان منتشر کردیم؛ کاخ سفید به خاطر فحاشی از وی شکایت کرده بود و او شوهر خود را کتک می‌زد و آثار آن روی صورت آقای کلینتون مشاهده می‌شد.

هیلاری کلینتون صلاحیت اخلاقی ندارد

کارشناس مسائل تاریخ ایران تأکید کرد: هیلاری کلینتون صلاحیت اخلاقی ندارد؛ در دوران ریاست جمهوری کلینتون یک گارد ریاست جمهوری را کتک زده بود و آن فرد هم شکایت کرد؛ دوران اوباما وی وزیر خارجه شد.

معتضد با بیان اینکه شانس به اوباما روی آورد که دست‌اندرکاران معرفی رئیس‌جمهور در آمریکا گفتند ما یک سیاه‌پوست را هم رئیس‌جمهور می‌کنیم، تصریح کرد: انتخابات آمریکا بر اساس رأی نیست و ثروت زیاد در آن تعیین‌کننده است.

وی ادامه داد: 400 نفر هستند که از کمپانی‌های نفت و اسلحه‌سازی و شورای عالی دادگستری آمریکا و قضایی در این رابطه نظر می‌دهند؛ 9 نفر قاضی هستند که آنها را نمی‌توان عوض کرد و کارتر را در گذشته آوردند، چون شعار حقوق بشر را می‌داد.

کارشناس مسائل تاریخ ایران تأکید کرد: کارتر با شعار حقوق بشر دولت شوروی را دچار سرگشتگی کرد؛ مردم جهان از حادثه ویتنام به بعد از آمریکا نفرت داشتند و جنایات آمریکا در ویتنام را نمی‌بخشیدند و کلینتون علاقه عجیبی به یک تفنگدار زن آمریکایی داشت.

معتضد با بیان اینکه ترامپ می‌گوید کلینتون داعش را ایجاد کرده است، اضافه کرد: ایشان کسی بود که دستور بمباران ایران را داده بود؛ ایمیل‌های خانم کلینتون که محرمانه بود، منتشر شده است.

کارشناس مسائل تاریخ ایران با اشاره به اینکه اغلب انتقادات مطبوعات آمریکا به خانم کلینتون درست است، تصریح کرد: اوباما با دو دوره ریاست جمهوری نتوانست به خواست مردم کشورش پاسخ دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    مردم باشعورایران هرگز به ترامپ بعنوان یک فرد بالیاقت نگاه نکرده ونمیکنند
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    مطلب خیلی پراکنده بود و در زمان جلو و عقب میرفت
  • مهدی ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر استاد ترکوندی! اطلاعات فوق‌العاده‌ای بود حقا که درست گفته شده "جوهر عالم از خون مجاهد رنگینتر است" قشنگ از مخالفت‌هایی که می‌شه معلومه که دشمنان کجاشون سوخته!! الان دارن هزارتا برنامه ماهواره‌ای و جوک و طنز و "افشاگری" علیه‌تون درست می‌کنند! قشنگ شستیدشون! البته علیه شما چرت و پرت زیاده, ولی این دفعه دیگه زیاد ولخرجی خواهند کرد! (لامصبا پولشون هم ته نمی‌کشه!)
  • kambiz ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    ما ایرانی ها به هیچکدوم از این دو کاندیدا اعتمادی نداریم اقای معتضد فقط امیدواریم این انتخابات تو امریکا کلید یک فتنه بزرگ تو امریکا رو بزنه و باعث هرج و مرج و انشقاق تو امریکا بشه بلکه تاوان این هم فتنه های بزرگی رو که واسه کشورهای دیگه بوجود اوردند رو بدند
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    هیلاری فاجعه بارتر از ترامپ است
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    هیلاری کلینتون از ترامپ بدتر است به علاوه صهیونیستها به کلینتون تمایل دارند کشورهای حاشیه خلیج فارس به کلینتون تمایل دارند چرا اینها به کلینتون تمایل دارند
  • مهران ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    مشرق چرا گزینشی پیامها را منتشر می کنی؟ پیام من که اهانت آمیز نبود که غیر قابل انتشار دانستی نکنه مشرق شاه پرستی و بهت بر خورد !!
  • amir ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    از قدیم گفتن سگ زرد برادر شغال ولی ترامپ بهتر از کلینتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس