کارشناس مسائل تاریخ ایران با بیان اینکه آیا دکتر روحانی یک بار به جنوب شهر رفته است؟ گفت: مصدق در اولین روز نخست‌وزیری از زندان بازدید کرد.

به گزارش مشرق، خسرو معتضد در تشریح عملکرد دولت، قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مردی شریف معرفی کرد و افزود: وی یک خدمتگزار واقعی برای مملکت است، ولی آقای نعمت‌زاده باید استراحت کند.
 
معتضد تأکید کرد: وی عضو هیأت مدیره 14 شرکت بوده و سهام خود را به دیگران و فرزندان و خانواده‌اش منتقل کرده است.
 
وی گفت: نعمت‌زاده، رئیس ستاد مبارزه با فساد اقتصادی معرفی شده است؛ آدمی که ثروتمند باشد و میلیاردها تومان حقوق بگیرد، از درد مردم خبر ندارد.
 
کارشناس مسائل تاریخ ایران با اشاره به اینکه آیا روحانی یک‌بار به جنوب شهر رفته است، تصریح کرد: وزیر کار یک ‌بار به جنوب شهر رفته و این در حالی است که روزی که مصدق نخست‌وزیر شد، اول برای بازدید زندان رفت؛استقبال خوبی از وی شد و امروز باید دید آیا دکتر روحانی این کار را کرده است.
 
معتضد ادامه داد: دوگل، رئیس‌جمهور فرانسه در سال 1342 به تهران آمد، به میدان ارگ رفت و پلیس مردم را دور می‌کرد؛ من خودم آنجا بودم، پیاده شد، با همه مردم دست داد و شده یک‌بار رئیس‌جمهوری در سفر استانی با مردم دست دهد.
 
وی با تأکید بر اینکه ظریف خدمات زیادی کرده است، چون دنیا دنیای جنگل است و شاید نتوانسته آن‌طور که باید و شاید کار را تمام کند، افزود: متأسفانه ضمانتی از طرف مقابل در مذاکرات نگرفتیم.
 
بانک رفاه کارگران باید متعلق به کارگران باشد
 
معتضد با اشاره به اینکه بدون ضمانت برخی رفتارها را انجام دادیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری واکنش صریحی به حقوق‌های نجومی داشتند؛ بانک رفاه کارگران به کارگران وام می‌داد و حمایت می‌کرد و امروز نیز باید متعلق به کارگران باشد.
 
ترامپ یک دیوانه جنگ‌طلب است
 
کارشناس مسائل تاریخ ایران در مورد انتخابات آمریکا اظهار داشت: ارزش قول‌های اوباما به ایران مانند ارزش صفر در سمت چپ اعداد است؛ ترامپ نیز یک دیوانه جنگ‌طلب است.
 
شاهزاده سعودی بیانیه‌های عجیبی علیه ایران صادر می‌کند
 
کارشناس مسائل تاریخ ایران درباره وضع آل‌سعود در دنیای کنونی ادامه داد: شیخ محمد بن سلمان، شاهزاده عرب می‌خواهد پادشاه شود و به همین خاطر دور دنیا را می‌چرخد و یک آدم تندرو و خشمگین بوده و با ایران هم رابطه خصمانه‌ای دارد.
 
معتضد با تأکید بر اینکه این شاهزاده سعودی بیانیه‌های عجیبی علیه ایران صادر می‌کند، تصریح کرد: خاندان سعودی در مرز انقراض قرار دارد.
 
کارشناس تاریخ کشورمان با بیان اینکه برنامه الاهواز را در کویت به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: یک خائن به نام ثامر الاهوازی نقشه ایران را کشیده و این نقشه خنده‌آور است؛ او نوکر عربستان است و کویر لوت و کویر نمک را فارس و خوزستان را به فارس وصل کرده و نوشته است: عربستان.
 
معتضد اظهار کرد: استان فارس را که کنار داریوش و تخت جمشید است، در این نقشه خنده‌آور الاهواز نوشته و به موقعیت جغرافیای عربستان خیالی خودش وصل کرده است و امروز باید دانست چرا دولت ایران به کویت در این‌باره واکنش نشان نمی‌دهد.
 
کارشناس مسائل تاریخی کشورمان اظهار کرد: سیاست التماسی وزارت خارجه باعث این‌گونه توهین‌ها به ایران شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    می ترسه بخورنش!
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    درود بر معتضد
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    سیاست التماسی رو خوب اومدی
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    این همه هزینه برای سیاست خارجی نتیجش چی شد؟
  • مهماندار هواپیما ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    جناب معتضد وقتی 2 پاسپورتی ها برای سیاست ایران نظر می دهند وضع ما بهتر از این نمی شود
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    تحلیل بسیار درستی ارائه کردید . متشکریم . ___________________________________

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس