کد خبر 645202
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به دنبال هک حساب کاربری وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی توئیتر، پیام‌هایی اهانت‌آمیز از قول وی علیه دولت کانادا منتشر شد.

 به گزارش مشرق، حساب کاربری «دیدیه ریندرز» در شبکه اجتماعی توئیتر دیروز سه‌شنبه هک و در پی آن پیام‌هایی اهانت‌آمیز از قول وزیر خارجه بلژیک علیه دولت کانادا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتینک، وزارت امور خارجه بلژیک ضمن اعلام خبر هک حساب کاربری شخصی دیدیه ریندرز در توئیتر اعلام کرد: «پیام‌هایی که اخیرا از حساب کاربری شخصی وزیر امور خارجه بلژیک منتشر شده منسوب به وی نبوده و از جانب وی نیست و تمامی اقدامات لازم برای رسیدگی به این موضوع در حال انجام است.»

بر اساس این گزارش، هک شدن حساب کاربری وزیر خارجه بلژیک در توئیتر ساعاتی پس از امتناع منطقه والونی بلژیک از موافقت با توافقنامه تجارت آزاد میان اتحادیه اروپا و کانادا اتفاق افتاد و پس از آن پیامی اهانت‌آمیز که در آن عکس «استفان هارپر» نخست‌وزیر سابق کانادا دیده می‌شد، از حساب توئیتر وزیر خارجه بلژیک علیه دولت کانادا منتشر شد.

عملیات هک حساب کاربری وزیر خارجه بلژیک ساعاتی پس از آن صورت گرفت که اتحادیه اروپا اقدام به تعیین ضرب‌الاجل برای منطقه فرانسوی‌زبان والونی بمنظور اعلام موافقت با توافقنامه تجارت آزاد میان اتحادیه اروپا و کانادا تا روز جمعه آینده کرده است.

رأی منفی پارلمان منطقه والونی بلژیک مانع تصویب این توافقنامه در سطح اروپا شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس