کد خبر 645851
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما گفت: برنامه تلویزیونی «خانواده یک» به زودی از قالب تولیدی خارج شده و به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق، «فضل‌اله شریعت پناه» درباره جای خالی برنامه‌های گفت‌وگو محور موفق نظیر پارک ملت در شبکه یک سیما گفت: متاسفانه برای به روی آنتن بردن چنین برنامه‌هایی کنداکتور و جدول پخش خالی نداریم. با توجه به اینکه بخش خبری ساعت 21 هم افزایش زمان پیدا کرد، برنامه‌ریزی‌های ما به هم خورد.

وی ادامه داد: روزهای شنبه برنامه نگاه یک به روی آنتن می‌رود و روزهای یکشنبه و سه شنبه پایش را داریم. چهارشنبه هم ثریا به روی آنتن می‌رود. روزهای پنجشنبه نیز برنامه سینما یک روانه آنتن می‌شود، به همین دلیل نمی‌توانیم برنامه شبانگاهی طراحی کنیم. البته من معتقدم برنامه‌ای مثل پارک ملت می‌تواند همه موضوعات را دربر بگیرد و برنامه‌های تک قسمتی در یک هفته دیگر جواب نمی‌دهد.

شریعت پناه تصریح کرد: با توجه به چنین شرایطی برنامه‌ریزی برای برنامه شبانگاهی نمی‌توانیم داشته باشیم. تمام فرصت را بین دو اخبار گذاشتیم که بین این زمان هم اذان مغرب اضافه می‌شود. در مجموع نیاز به برنامه‌های گفت‌وگو محور بسیار زیاد است ولی من معتقدم که این برنامه باید هرشب روی آنتن برود و برنامه‌های تک قسمتی دیگر جواب نمی‌دهد. مخصوصا موضوعات اجتماعی و مذهبی دیگر یک شب در هفته جواب نمی‌دهند. یکی از دلایلی هم که برنامه امروزی‌ها گرفته پخش هرشبی آن است.

وی همچنین درباره جدیدترین اتفاقاتی که درباره برنامه «خانواده یک» روی داده نیز اظهارداشت: با نظر آقای برازش بخش نمایشی که در گذشته هم برنامه سیمای خانواده داشت، دوباره به خانواده یک اضافه شد و به زودی هم برنامه از حالت تولیدی خارج شده و به روال گذشته زنده روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: با زنده شدن برنامه دکور هم تغییر می‌کند و آیتم‌ها نیز تغییرات بسیاری خواهند داشت. آقای شجاعی مهر به عنوان مجری ثابت در کار حضور دارد و مجریانی که مردم پسندیدند باقی می‌مانند و البته مجریان دیگری هم خواهیم داشت که فعلا قطعی نشده‌اند. در سری جدید برنامه پس از اذان ظهر آغاز و تا بخش خبری ساعت 14 ادامه خواهد داشت.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما همچنین درباره برنامه «دستپخت» نیز گفت: این برنامه مخاطبان و علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و امیدواریم که با همین ریتم پیش رفته و تا نوروز ادامه پیدا کند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس