انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات امروز در حالی برگزار می شود که حسین انتظامی به عنوان معاون مطبوعاتی دولت به عنوان نماینده مدیران مسئول در این انتخابات نامزد شده است. اتفاقی که باعث می شود او سه نقش مجری، ناظر و نامزد را در این انتخابات ایفا کند.

به گزارش مشرق، اگر چه این روزها تقریباً انبوه تناقض ها در گفتار و رفتار مسئولان دولت یازدهم برای مردم عادی شده اما همچنان برخی اتفاقات خاص حیرت انگیز به نظر می رسد. در کنار این اوضاع آشفته وزارت ارشاد که در اینجا شرح آن بیان شد امروز نیز شاهد اتفاقات عجیب در یکی از معاونت های مهم این وزارت خانه خواهیم بود.
 
به گزارش رجانیوز، امروز باید به تماشا بنشینیم که حسین انتظامی در مقام معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد چگونه در مقام داور و بازیکن ایفای نقش خواهد کرد. او 10 مهرماه در پاسخ به سؤال چرا شما به عنوان توزیع کننده یارانه مطبوعات، به رسانه محلی خود یارانه نجومی (میلیاردی) و چند برابر رسانه های سراسری پرداخت کردید، گفت: «من در حال حاضر رسانه ای ندارم و نماینده رسانه ای نیستم!» این درحالی است که 19 مهرماه وقتی اسامی نامزد های هیئت نظارت بر مطبوعات منتشر شد نام حسین انتظامی به عنوان یکی از نامزد ها به عنوان نماینده مدیران مسئول در مقام مدیر مسئول هفته نامه «فارغ التحصیلان» به چشم می خورد. 
 
این درحالی اتفاق می افتد که نماینده داشتن مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به این معناست که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در این هیئت نماینده داشته باشد. با این اتفاق و قدرتی که عملاً در اختیار حسین انتظامی به عنوان مقام دولتی وجود دارد تقریباً او از پیش برنده این شبه انتخابات است. شخص معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در این انتخابات نقش برگزار کننده،نامزد و ناظر را با هم به عهده دارد. 
 
از سوی دیگر برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک این شائبه را به وجود می آورد که امکان شناسایی رأی ها وجود دارد و اینگونه مدیران مسئول رسانه ها وقتی قرار است در آینده نزدیک از دست انتظامی یارانه بگیرند بعید به نظر می رسد کسی غیر از او را شایسته انتخاب برای ورود به هیئت نظارت بر مطبوعات بدانند. 

منبع: رجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس