رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و برملا کردن جنایت‌های استکبار جهانی است، گفت: شهدا در سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمنان ایستادگی و مقابله کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی امشب در مراسم سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) در مسجد شیخ ‌سلمان‌ معلمی این شهرستان با اشاره به اینکه از هر انگشت آمریکا شرارت می‌بارد، اظهار کرد: دخالت‌های بی‌شمار آمریکا در مناطق مختلف جهان موجب ایجاد مشکلاتی از جمله در زمینه اقتصادی شد که یکی از آنها بدهی خارجی 20 هزار میلیارد دلاری این کشور است که روزانه 2 میلیارد دلار به آن افزوده می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه آمریکا در تلاش برای از بین بردن اسلام است، تصریح کرد: آمریکا با جنایات خبیث و نقشه‌های شوم خود به دنبال نابودی کشورهای اسلامی و مسلمان جهان است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا برای جنایت علیه ایران از هیچ کاری فروگذار نکرده است، یادآور شد: افرادی که به‌دنبال تعامل با این کشور هستند بدانند که بزرگ‌ترین ظالمان در حق انسانیت بوده و آگاه باشند که نقشه‌های آمریکا یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.
 
این مسؤول اضافه کرد: چگونه این کشور با جنایات بی‌شمار خود در جهان و با این مسؤولانی که هر روز بر رسوایی اخلاقی و... آنها افزوده می‌شود، صلاحیت رهبری جهان را دارد؟
 
نقدی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه شهدا شکل گرفت، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و جنایت‌های استکبار جهانی است زیرا شهدا در سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمنان ایستادگی و مقابله کردند.
 
وی خطاب به افرادی که می‌گویند باید با قواعد بازی آمریکا کنار آییم، خاطرنشان کرد: این دسته از افراد کمترین صلاحیت را حتی برای پایین‌ترین مدیریت‌های کشور را نیز ندارند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: اسلام واقعی به برکت ایثار و جانفشانی شهدا و رهبری مقام معظم رهبری در حال گسترش است که باید آن را قدر بدانیم.
 
نقدی با تأکید بر اینکه اسلام با یاد شهدا زنده است، گفت: یادواره شهدا و یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام زندگی بسیاری از جوانان را متحول کرده است که باید ارزش آن را قدر بدانیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    واسه همین جاویدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس