سردار محمد‌رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کتاب «مفقود سوم» را برای مطالعه به دوست‌داران کتاب پیشنهاد کرد و گفت: به تازگی نگارش خاطرات دو - سه‌ماهه از جنگ را به کمک یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس آغاز کرده ام.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار محمد‌رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیشنهاد خود برای مطالعه گفت: کتاب «مفقود سوم» را برای مطالعه در کیف خود دارم و همین کتاب را برای مطالعه در روز‌های تعطیل پایان هفته به مخاطبان و کتاب‌دوستان پیشنهاد می‌کنم.

سردار نقدی نگارش خاطراتش را آغاز کرد 
به گفته سردار نقدی، این کتاب نوشته مجتبی رحمان‌دوست، از جانبازان دوران دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر تهران است که داستان‌هایی اجتماعی، بین‌المللی و دفاع مقدس را در بردارد.

وی در پاسخ به این پرسش که بخشی از ناگفته‌های جنگ خاطرات شماست. چه تصمیمی برای روایت آن‌ها دارید؟ توضیح داد: تصمیم گرفتم بخشی از خاطرات دو - سه‌ ماهه از جنگ را به کمک یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس مکتوب کنم.

سردار نقدی یادآور شد: البته بیان همین مقدار خاطرات هم کاری زمان‌بر است و طول می‌کشد تا بخواهیم منتظر چاپ این خاطرات باشیم.

«مفقود سوم» را نشر «تکا» سال 1387 در قالب طرح انتشار 100 اثر داستانی از 100 نویسنده منتشر کرده بود و سوره مهر ناشر جدید این کتاب با شمارگان دو هزار و 500 نسخه، قطع رقعی، 211 صفحه و به بهای 120‌هزار ریال روانه بازار نشر کرده است. / ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس