هیلاری کلینتون گفت میشل اوباما نشان داد که ما اجازه نخواهیم داد که این نماد خطرناک، تفرقه افکن، تاریک و بدبین از آمریکا بر قلب ها حکمفرمایی کند.

به گزارش مشرق، هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا از اظهارات همسر باراک اوباما در انتقاد از ترامپ استقبال کرد.
 
میشل اوباما گفته بود: سخنان ترامپ اظهارات فردی است که به طور آزادانه و به صراحت درباره تعرض جنسی به زنان صحبت می کند. او از زبانی استفاده می کند که بسیار زشت است و بسیاری از ما نگران آن هستیم که زمانی که تلویزیون روشن باشد کودکان ما آنها را بشنوند. این تصور که شما می توانید هرکاری که بخواهید درباره یک زن انجام دهید اقدامی بیرحمانه، ترسناک و در حقیقت آسیب زننده است.
 
هیلاری کلینتون در واکنش به سخنان میشل اوباما گفت: امیدوارم که شما سخنان امروز میشل اوباما را در نیوهمپشایر دیده باشید و بار دیگر نگاه کنید. او نه تنها اظهاراتی قوی و متقاعد کننده درباره انتخابات بیان داشت بلکه نشان داد که ما آمریکایی هستیم و اجازه نخواهیم داد که این نماد خطرناک، تفرقه افکن، تاریک و بدبین از آمریکا بر قلب ها حکمفرمایی کند. ما باید در این نبرد برنده شویم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    تو خودت از او بدتر و خبیث تری . بدتر نباشی مثل اونی عجوزه
  • مهران ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    چه هیلاری چه ترامپ هیچکدام شخصیت رِییس جمهور شدن را ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس