بدنبال بالاگرفتن اتهامات جنسی «دونالد ترامپ» نامزدجمهوریخواهان، شماری از حامیان نیرومند این حزب خواستار طرد وی شدند.

به گزارش مشرق، نشریه «نیویورک تایمز» فاش کرد، گروهی از حامیان مالی نیرومند حزب جمهوریخواه به این نشریه گفته اند که رهبران حزب جمهویخواه باید در چنین شرایطی ارتباط خود را با دونالد ترامپ قطع کرده و از کسانی حمایت کنند که نماینده واقعی ارزش های این حزب هستند.

«دیویدهامفریز» یکی از سرمایه داران ایالت میسوری که از سال 2012 تا کنون 2 میلیون دلار به حزب جمهوریخواه کمک مالی کرده در گفت وگو با این نشریه تصریح کرد، رهبران حزب جمهوریخواه باید متوجه باشند که امکان نخواهد داشت دفاع و حمایت از شخصی مثل دونالد ترامپ را برای کودکان خود توجیه کند.

نیویورک تایمز به نقل از یکی دیگر از سرمایه داران و حامیان جمهوریخواهان بنام «بروس کوونر» که نزدیک به سه میلیون دلار به این حزب کمک کرده ترامپ را شخصی فریبکار و خطرناک توصیف کرده که به هیچوجه صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

وی اضافه کرد، برای حامیان وفادار یک نامزد ریاست جمهوری نیز حد و مرزی وجود دارد که نمی توانند با عبور از آن انحطاط اخلاقی آشکار نامزد مورد حمایت خود را نادیده بگیرند.

این سرمایه دار آمریکایی ابراز امیدواری کرد، سران حزب جمهوریخواه تا زمان باقی است توجه خود را به کسانی معطوف کنند که نمایندگان واقعی ارزش های این حزب بحساب می آیند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس