کد خبر 642650
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

در ادامه درگیری های خونین میان گروه های تروریستی تکفیری فعال در جبهه جنوبی سوریه ساعتی پیش یکی از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد توسط افراد ناشناس ترور و به هلاکت رسید.

گروه جهان مشرق- در ادامه درگیری های خونین میان گروه های تروریستی تکفیری فعال در جبهه جنوبی سوریه ساعتی پیش یکی از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد توسط افراد ناشناس ترور و به هلاکت رسید.

ترور فرمانده ارشد تروریستها در درعا+عکس

بنابر این گزارش، ساعتی پیش جسد بی جان "خالد حمور ملقب به ابوعدنان" فرمانده نظامی گروه "فرقة فلوجة حوران” در حاشیه شهر الکرک الشرقی واقع در استان درعای سوریه در حالی کشف شده که آثار اعدام میدانی بر آن کاملا مشهود بوده است.گفته می شود افراد ناشناس 4 گلوله به سر و سینه وی شلیک کرده اند. رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد سه روز پیش خبر از ربایش این فرد داده بودند. وی از موسسین گروه "فرقة فلوجة حوران" وابسته به ارتش آزاد در سال 2013 در استان درعا بشمار می رفت. بدنبال گسترش موج ترور  فرماندهان و اعضای گروه های مختلف در جنوب سوریه، گروه ارتش آزاد 100 هزار دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به شناسایی و دستگیری عوامل آن شود اختصاص داده است. دو هفته پیش نیز در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر تردد خودروی حامل 5 تن از فرماندهان گروه الویه العمری "ملوح العایش" فرمانده نظامی این گروه به همراه دو تن از معاونین و محافظانش به هلاکت رسیده بودند.

ترور فرمانده ارشد تروریستها در درعا+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حقگو ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    تسویه حساب های داخلی درگروههای تروریستی زیاد است در بین منافقین - کومله و دومکرات ها و داعشی ها این موضوع عادی است
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    تف بر روح پلیدش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس