کد خبر 642750
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

سخنگو و عضو هیئت موسوم به ریاض در ائتلاف معارضان دولت سوریه با هرگونه جداسازی گروه های مدعی اعتدال گرایی از القاعده و خروج جبهه النصره از شهر حلب بشدت مخالفت کرد.

گروه جهان مشرق- سخنگو و عضو هیئت موسوم به ریاض در ائتلاف معارضان دولت سوریه با هرگونه جداسازی گروه های مدعی اعتدال گرایی از القاعده و خروج جبهه النصره از شهر حلب بشدت مخالفت کرد.

مخالفت هیئت ریاض با خروج القاعده از حلب!+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه پایانی نشست روز گذشته جناح وابسته به عربستان سعودی ائتلاف معارضان سوری در شهر ریاض ضمن فحاشی های فراوان به دولت های سوریه، ایران، حزب الله، عراق و روسیه، با هرگونه جداسازی ارتش آزاد بعنوان بازوی نظامی آن از گروه جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه مخالفت شده است. سالم المسلط سخنگوی ائتلاف معارضان دولت سوریه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این اجلاس تاکید کرد که "معارضان دولت سوریه تحت هیچ شرایطی با جداسازی ارتش آزاد از القاعده موافقت نخواهد کرد چرا که القاعده از ابتدای بحران سوریه از ملت! دفاع کرده است. این اظهارات صریح ترین موضع اتخاذ شده از سوی گروهی است که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تلاش فراوانی برای معتدل نشان دادن آنها انجام داده اند. روسیه پیشتر بارها از آمریکا به دلیل کارشکنی و ناتوانی در عمل به تعهدات خود و در راس آنها جداسازی معارضان مدعی اعتدال گرایی از گروه های وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده انتقاد کرده و این موضوع را موجب به شکست کشیده شدن مذاکرات سیاسی برای حل مسالمت امیز بحران سوریه عنوان کرده بود.

مخالفت هیئت ریاض با خروج القاعده از حلب!+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    بهتر همه را بکشید اگر هشت هزار نفر راحت بروند به تروریستهای ادلب اضافه شوند فردا ادلب را چگونه می شود آزاد کرد لذا همه را در همین جا دفن کنید
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    په نه په !!! یعنی شما توقع داشتی اونا بفکر سوریه باشن ؟!!
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    نبايد به آن ها اجازه داد سالم از حلب خارج شوند و بايد تمام نيرو و امكانات آن ها منهدم شود و به هياهوي آمريكاي جنايتكار و همپالگي هاي حقيرش نبايد توجه كرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس