منابع میدانی از آغاز قریب الوقوع عملیات تخلیه عناصر گروه های تروریستی تکفیری داعش، ارتش آزاد و القاعده از شهرک قدسیا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از آغاز قریب الوقوع عملیات تخلیه عناصر گروه های تروریستی تکفیری داعش، ارتش آزاد و القاعده از شهرک قدسیا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق خبر می دهند.

خروج قریب الوقوع گروه های تکفیری از قدسیای دمشق

بنابر این گزارش، ده ها دستگاه اتوبوس سبز رنگ از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در منطقه قدسیا آماده انتقال تروریستهای تکفیری به استان ادلب واقع در شمال سوریه هستند. عملیات اخراج این تروریستها ازدو ماه پیش در پی مذاکرات فشرده بزرگان منطقه قدسیا با نماینده دولت سوریه آغاز شده بود که در نهایت به خروج عناصر مسلح از منطقه منجر گردیده است. گفته می شود امروز 600 نفر شامل 150 تروریست تکفیری به همراه 450 تن از اعضای خانواده های آنها پس از تحویل تسلیحات خود از منطقه تخلیه خواهند شد. همزمان صدها تروریست تکفیری دیگر که از ساکنین منطقه هستند نیز خود را برای بررسی های امنیتی و قضایی به مراجع ذیصلاح تحویل خواند داد تا نسبت به محاکمه و بررسی سوابق آنها اقدامات لازم صورت گیرد. 

خروج قریب الوقوع گروه های تکفیری از قدسیای دمشق

خروج قریب الوقوع گروه های تکفیری از قدسیای دمشق

خروج قریب الوقوع گروه های تکفیری از قدسیای دمشق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر با پیشروی خانه به خانه ، چند خیابان و خانه های مسکونی مابین بابیلا ، حجرالاسود و یرموک کلا تخریب شود تا دید هوایی کاملا برقرار شده این فاصله به عمق کارشناسی کنده شده تا تونل حفر نشود یا بسیار سخت و طولانی و طاقت فرسا شود تونل های فعلی شناسایی شود ارتباط 3 منطقه تروریست پرور قطع خواهد شد قدرتشون محدود می شه با کمترین هزینه نظامی (شهدا و تجهیزات و تسلیحات) 3 منطقه آنقدر در فشار فرو خواهند رفت که به مصالحه تن بدن و از منطقه خارج بشن ، از قدیمی ترین و پیچیده ترین پرونده های سوریه حل خواهد شد . می شه مثلا 500 متر پیشروی کنند تخریب کنند برگردند و همین طوری کم کم . نتیجه عملیات : هزاران نیروی مقاومت که در حال حاضر مجبورند متر به متر در منطقه سیده زینب ، راه فرودگاه ، تاسیسات مهم شهری و خود جنوب دمشق و فواصل مابین مناطق تروریست نشین پاس بدن آزاد شده به جبهه غوطی شرقی ( دوما ) یا جبهه جنوب یا دیرالزور یا حما یا حلب گسیل می شن کمی از کسری نیرو جبران خواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس