کد خبر 640967
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

محسن حسام‌مظاهری از انتشار کتاب‌های جدید نشر «خیمه» خبر داد و گفت: عناوین مختلفی برای ماه محرم آماده شد که «سلوک ماتم» پژوهشی در باب شیوه عزاداری معصومین(ع) یکی از عناوینی است که منتشر شده است.

حسینیه مشرق-محسن حسام مظاهری به تازه‌های نشر انتشارات «خیمه» اشاره کرد و گفت: کتاب‌هایی برای محرم آماده‌ کرده‌ایم که از دهه اول محرم روانه بازار کتاب شده است.

وی افزود: کتاب «سلوک ماتم» پژوهش مفصل حدیثی در بررسی شیوه‌های عزاداری ائمه معصومین(ع) است که سید مسعود عمرانی آن را تالیف کرده، همچنین 5 مجلس از مجموعه «این رستخیز عام» آماده شده که منتشر خواهد شد. «حضرت مسلم»، «دو طفلان مسلم»، «پسران ام‌البنین»، «بازار شام» و «شهادت حضرت رقیه(س)» عناوین این 5 مجلس است.

حسام مظاهری گفت: مجموعه یادداشت‌های دکتر محمدرضا سنگری تحت عنوان «شعر هیات» نیز توسط «خیمه» منتشر شده که در به ابعاد و تعریف این گونه  از شعر پرداخته شده است.

او اضفه کرد: کتاب «موسیقی و ستایشگری» که بحثی در ارتباط با مرثیه خوانی و موسیقی مذهبی و ... است نیز دیگر کتابی است که مهدی امین فروغی آن را تالیف کرده است.

حسام‌مظاهری در پایان گفت: از مجموعه «صاحب‌دلان» نیز کتاب شهید هاشمی‌نژاد که از منبری‌هایی معروف مشهد بوده به قلم سمیه حسینی آماده انتشار شده است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس