کد خبر 643794
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) فراخوان نمایشگاه بزرگ خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی با عنوان «ارادت قلم» اعلام شد.

حسینیه مشرق - به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) فراخوان نمایشگاه بزرگ خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی با عنوان «ارادت قلم» اعلام شد.

در نمایشگاه بزرگ خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی 100 نفر از اساتید و هنرمندان زرین قلم و متعهد کشور حضور خواهند داشت که به موضوعات آیات، روایات، احادیث، اسامی، القاب و اشعار با محوریت امام حسین(ع)، شهدای کربلا و واقعه عاشورا می‌پردازند.

نمایشگاه «ارادت قلم» آثاری از هنرمندان خطوط کوفی، ثلث، نسخ، تعلیق، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی، سفیر را در بر خواهد داشت و این هنرمندان می‌توانند در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش عموم قرار دهند.

در ادامه این فراخوان آمده است: از تمام اساتید فرهیخته و هنرمندان خوش ذوق و ارزشی دعوت می‌شود تصویر اثر خود و مشخصات خود را در تلگرام به شماره 09197268712 (محمد بخشی‌زاده دبیر نمایشگاه) ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه «ارادت قلم» به همت برج میلاد تهران و گروه فرهنگی هنری سدنا با همکاری پایگاه هنری نقطه الف در رواق هنری برج میلاد تهران برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام 7 آبان ماه سال جاری بوده و نمایشگاه در روز جمعه 14 آبان گشایش می‌یابد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس