کد خبر 640841
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

رژیم صهیونیستی روز جمعه، با اعلام خبر وقوع انفجار در پالایشگاه حیفا، از وقوع آتش‌سوزی گسترده در اطراف این پالایشگاه خبر دادند، اما درباره علت انفجار توضیحی ارائه نکردند.

 به گزارش مشرق، شب گذشته در پی شعله‌ور شدن زبانه‌های آتش در نزدیکی انبارهای آمونیاک شهر اشغالی حیفا، موجی از ترس و وحشت بر صهیونیستها حاکم شد.

روایتهای محافل صهیونیستی در خصوص این حادثه ضد و نقیض است. برخی از رسانه‌های صهیونیستی از وقوع انفجار داخل یک کارخانه در خلیج استراتژیک حیفا خبر دادند و این در حالی است که برخی دیگر نیز از سوخته شدن حجم اضافی گاز در یکی از پالایشگاههای نفت در این منطقه خبر دادند.

با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی در اینگونه موضوعات حساس، همیشه به دلیل ترس از تاثیر منفی آن بر شهرک نشینان تلاش می‌کند که اطلاعات را مخفی کند، اعلام کرد که این انفجار یک حادثه عادی است.

این در حالی است که کانالها و شبکه‌های عبری زبان صحنه‌های آتش‌سوزی در حیفا را پوشش دادند.

صهیونیستها همیشه خود را برای تهدیدات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که بارها با اشاره به اهمیت منطقه حیفا از توانایی مقاومت در هدف قرار دادن این منطقه در هر درگیری آینده خبر داده است، آماده می کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز جمعه، با اعلام خبر وقوع انفجار در پالایشگاه حیفا، از وقوع آتش‌سوزی گسترده در اطراف این پالایشگاه خبر دادند، اما درباره علت انفجار توضیحی ارائه نکردند.

به نوشته روسیا الیوم، رسانه های صهیونیستی از ساکنان مناطق نزدیک به این پالایشگاه خواستند که ضمن استفاده از ماسک، به پناهگاه بروند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    چیه؟ فقط پالایشگاهای ایران هی آتیش بگیره؟ نمیشه که! اصلا من نمیگذارم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس