از کودکی پدر من پشت امام جمعه قامت می بست و من در کنار او نماز می خواندم و همیشه مذهبی بودن در خانواده ما وجود داشته و دارد. همیشه در تمامی مراسم ها حاضر می شویم و این اعتقاد در جان من رسوخ کرده است.

رضا ناجی: برای رفتن به هیئت لحظه شماری می‌کنمسرویس فرهنگ و هنر مشرق -  بازیگر "آواز گنجشک ها" گفت: اگر لحظه ای وقت پیدا کنم به تکایا می روم و امسال هم اگر مشغول فیلمی نباشم حتما به هیئت می روم. برای حضور در این مراسم لحظه ای درنگ نمی کنم و لحظه شماری می کنم.

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره ارادت همیشگی خود به امام حسین(ع) گفت: من نوکر امام حسین هستم. از کودکی این عشق به امام حسین و اهل بیت در وجود من بوده و همواره همراه من خواهد بود.


بازیگر فیلم "آواز گنجشک ها" ادامه داد: از کودکی پدر من پشت امام جمعه قامت می بست و من در کنار او نماز می خواندم و همیشه مذهبی بودن در خانواده ما وجود داشته و دارد. همیشه در تمامی مراسم ها حاضر می شویم و این اعتقاد در جان من رسوخ کرده است.

بازیگر فیلم "یک قدم تا خدا" تصریح کرد: ما همیشه در تمامی مراسم های مذهبی مثل شب های قدر و مراسم محرم شرکت می کردیم و می کنیم و از همان کودکی با حضور در این مراسم عشق و علاقه من به خاندان اهل بیت دو چندان شد. من عاشق امام علی(ع) و نوکر امام حسین(ع) هستم.

ناجی با اشاره به حضور خود در تکایا و هیئت ها خاطر نشان کرد: الان اگر لحظه ای وقت پیدا کنم به تکایا می روم و امسال هم اگر مشغول فیلمی  نباشم حتما به هیئت می روم. برای حضور در این مراسم لحظه ای درنگ نمی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس