کد خبر 636620
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

کیوان نخعی کارگردان تئاتر و مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی از برنامه های این مرکز برای ایام عزاداری سالار شهیدان گفت.

به گزارش مشرق، کیوان نخعی مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی از تعطیلی تمامی تماشاخانه های تهران در عزاداری های ماه محرم خبر داد و گفت: طبق رسم سالهای گذشته تمامی مجموعه ها و تماشاخانه های شهر تهران در روزهای عاشورا و تاسوعا تعطیل خواهند بود.

وی در مورد برنامه های مجموعه فرهنگی تئاتر شهر در ماه های محرم و صفر افزود: طبیعتاً برای این دو ماه عزیز نمایش هایی متناسب با حال و هوای این ماه ها روی صحنه تالار های تئاتر شهر خواهد رفت.

نخعی ادامه داد: در حال حاضر و در همین راستا نمایش سردار به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند از روز چهارم مهر ماه در تالار اصلی، نمایش صبح بخیر به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی در تالار سایه و فصل بهار نارنج به نویسندگی محمود ناظری و غلامرضا عربی از جمله نمایش هایی هستند که با حفظ شان ایام عزاداری با مضامینی مرتبط در مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهند رفت.

وی در خصوص برگزاری نمایش های محیطی مذهبی و تعزیه در محوطه تئاتر شهر و دیگر سالن های شهر تهران تصریح کرد: امسال هم مثل سال های گذشته نمایش های بیشماری در سطح شهر تهران از قبیل تعزیه و پرده خوانی و نمایش های محیطی مذهبی اجرا خواهند شد که تاریخ و جدول آنها به زودی مشخص خواهد شد.

کارگردان نمایش "پارازیت" خاطرنشان کرد: در مورد مجموعه پردیس آیینی سنتی واقع در خیابان شریعتی، موضع مرکز همواره حمایتی بوده و امیدواریم بالاخره این مرکز مجهز افتتاح شود تا بستری مناسب و مکانی مستقل برای چنین آثاری داشته باشیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس