کد خبر 638200
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

شبکه قرآن و معارف سیما در آستانه ماه محرم ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده که در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) پخش می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

«سید احرار» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در دهه اول محرم است که هر شب ساعت 22:40 دقیقه به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

«فرات تشنه» عنوان دیگر برنامه این شبکه است که با اجرای سیدمحمد طباطبایی و حضور کارشناسان مطرح از جمله؛ رجبی دوانی، حجت‌الاسلام معین شیرازی و هاشمیان کاویانی هر شب ساعت 21:30 به دلایل و بررسی واقعه عاشورا می‌پردازد.

مصیبت خوانی مداح اهل‌بیت(ع) حاج حمید منتظر، اجرای گروه‌های تواشیح شمس و الغدیر، معرفی صحابه و یاران امام حسین(ع) بصورت نقاشی و همچنین وله‌های موضوعی از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده در فرات تشنه است.

بعد از گذشت حدود 2 سال فیلم و سریال به شبکه قرآن و سیما برگشت و در این راستا تله فیلم 10 قسمتی «مختارنامه» نیز در ساعت 20 دقیقه بامداد تقدیم دوستداران این سریال خواهد شد.

سخنرانی آیت الله جاودان در ساعت 9:20 و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری در ساعت 17:15 همه روزه در ایام دهه اول محرم به روی آنتن می‌رود.

خصوصیات امام حسین (ع) و یاران باوفایش را از زبان رجبی دوانی و محمد رضا سنگری همه روزه ساعت 18:30 در مستند «طریقت» ببینید.

مرثیه سرایی مادحین اهل بیت(ع) در پنج نوبت و در ساعت‌های 9:30 ، 11:30 ، 17 ، 17:45 و 22:30 پخش خواهد شد.

همچنین در دهه اول محرم برنامه‌های روزانه و روتین طلیعه، پرسمان و یادخدا نیز با محوریت این ایام به روی آنتن خواهد رفت.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس