کد خبر 638442
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

محمدی می‌گوید: قرارداد من با فدراسیون کشتی تا پایان جام‌جهانی 2016 بود و پس از اتمام قراردادم فدراسیون تصمیم گرفت تا شخص دیگری را به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کند.

به گزارش مشرق، مراد محمدی، سرمربی پیشین تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد در خصوص قطع همکاری خود با فدراسیون کشتی می‌گوید: فدراسیون کشتی ایران بعد از هر دوره پنج ساله دست به تغییراتی در کادر فنی خود می‌زند. باتوجه به اینکه قرارداد من با فدراسیون کشتی تا پایان جام‌جهانی 2016 بود و پس از اتمام قراردادم فدراسیون تصمیم گرفت تا شخص دیگری را به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کند.

او ادامه می‌دهد: پس از اینکه از تیم ملی نوجوانان کناره‌گیری کردم محمد ‌طلایی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان از من دعوت به همکاری کرد ولی به دلایل شخصی شرایط همکاری با فدراسیون کشتی را نداشتم و این دعوت را رد کردم. من سال‌ها در میادین مختلف کشتی گرفتم و حالا می‌خواهم تا فعالیتم را در ساری و با آموزش کشتی‌گیران جوان ادامه بدهم و سعی می‌کنم تا کشتی‌گیران خوبی را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های المپیک پکن در مورد آینده تیم ملی بزرگسالان با هدایت محمد طلایی می‌گوید: طلایی از شش سال پیش مربیگری را از تیم‌های پایه آغاز کرد و حالا آن کشتی‌گیران به تیم ملی بزرگسالان نزدیک شده‌اند. باتوجه به تغییر نسل در تیم ملی کشتی آزاد، طلایی می‌تواند در راس تیم ملی نتایج خوبی کسب کند.
منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس