آزادکار سنگین وزن و جنجالی مصاف انتخابی تیم ملی اعزامی به المپیک ریو، بار دیگر خبرساز شد.

به گزارش مشرق، پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی ایران که مصاف انتخابی او برای المپیک برابر کمیل قاسمی به جنجال و درگیری انجامید، هیچگاه پیش بینی نمی‌کرد بعد از آن مصاحبه های آتشین و بی پرده، دوباره سر و کارش به فدراسیون بیفتد.

گویا پرویز هادی چندی پیش با تعامل و همکاری با فدراسیون بین المللی زورخانه‌ای قصد حضور در دومین دوره رقابتهای جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اندونزی را داشته که به یکباره متوجه می شود فدراسیون مذکور به نوعی در حال موازی‌کاری با فدراسیون کشتی و سیاست‌های اتحادیه جهانی است. در نتیجه بلافاصله بعد از این مساله خطاب به متولیان فدراسیون کشتی اعلام می کند برای حضور در این مسابقات، فقط و فقط به مجوز آنها توجه دارد و بدون اجازه این فدراسیون در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای پرویز هادی از موضع قبلی خود که رسول خادم و فدراسیون کشتی را متهم به بی‌عدالتی و تبانی کرد و اظهارات اخیرش که با چاشنی رخصت و اجازه از همان فدراسیون مطرح شده به واقع جای تامل و تردید دارد.

جالب تر آنکه فدراسیون کشتی نیز پاسخ جالب و معناداری به درخواست این آزادکار جنجالی داده و توسط برخی از مسئولانش اعلام کرده این فدراسیون نسبت به درخواست و اقدامات پرویز هادی، هیچ موضعی ندارد! به زبان دیگر یعنی او مختار است هر تصمیمی را برای آینده‌اش اتخاذ کند و در واقع او دیگر آن جایگاه قبلی را در کشتی نخواهد داشت که حالا از مسئولان رخصت می‌طلبد.

شاید پرویز هادی بعد از آن مصاحبه‌های جنجالی و توهین آمیز بعد از باخت در برابر کمیل قاسمی و ویران کردن تمامی پل‌های پشت سرش، هیچگاه فکر نمی‌کرد داستان المپیک ریو هم تمام شدنی است و او می توانست با کمی تواضع و خویشتن‌داری همچنان به عنوان آزادکار مدعی و بااخلاق سنگین وزن در کشتی مطرح باشد.

ای‌کاش همان دوستان و همراهان پرویز که او را در آن دیدار جنجالی، تحریک و ترغیب به اعتراض کردند، امروز تنهایش نگذارند و این بار بر خلاف گذشته او را با راهکارهای منطقی همراهی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حاج اسد نجاری ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    نویسنده مطلب هرکسی باشد باید توجه داشته باشد که هم حق او را خوردند و هم متهم به جنجال ؟! خوب مبارکشان باشد مازنی هم سنگ تمام گذاشتند چه فبل از المپیک و چه بعد ان؟ ولی قبل از این کشتی انتخابی به هادی اعلام شده بود که برای المپیک میرود . بعد از ان کشتی هم در مصاحبه اش اعلام کرد . مگه خادم کیه ؟؟ کشتی گیری مثل همین ها . چرا از کار بد جانبداری میکنید . اگر فدراسیون راست میگوید شکایت کند از هادی به بالاترین دادگاه . ایشان هم مستنداتش را در دادگاه بگوید . در فدراسیونیکه یکنفر به تنهائی تصمیم بگیرد بهترازاین نمیشود . حالا لطف کردند به محمد طلائی اجازه دادند برای سرمربیگری کشتی ازاد . قبلا این نبود شاید هم همین کار باعث انتخاب فوق شده است . این را هم بدانید سعی نفرمائید مساله مهماندوست تکرار شود برای وطن ما زشت است . پرویز به کوری چشم انهائیکه نمیخواهند باشد . می اید و کشتی هم میگیرد . ضمنا من زیاد راجع به این مساله مافیای مازنی چیزی نمیدانم خودم ولی در فضای مجازی انروزها مافیا مازنی را خیلی شنیدم انشاالله که راست نباشد ؟!
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    این اراجیفی که مهر نوشته واقعا زشت و شرم آوره...چهار سال تمام بنده خدا برای ایران جام می گرفت بدون هیچ استراحتی در بازشکت از قهرمانی از ارمنستان یه مسابقی انتخابی براش ترتیب میدن تا ببازه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس