منابع فرانسوی از بازداشت محافظ شخصی یک شاهزاده سعودی به اتهام ضرب و جرح یک کارگر فرانسوی در پاریس به دستور این شاهزاده خبر دادند.

 به گزارش مشرق، یک منبع آگاه فرانسوی از بازداشت محافظ شخصی یک شاهزاده سعودی به اتهام ضرب و جرح یک کارگر فرانسوی در پاریس بنابه دستور این شاهزاده خبر داد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، محافظ شخصی این شاهزاده سعودی هم‌اکنون در اداره پلیس قضایی پاریس تحت بازجویی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات در خصوص این پرونده ضرب و جرح روز چهارشنبه گذشته در پی شکایت یک کارگر فرانسوی که مسئول کارگاهی بود که قصد بازسازی خانه شاهزاده در پاریس را داشت، آغاز شد.

در شکایت‌نامه این کارگر فرانسوی آمده است که شاهزاده سعودی به محافظ شخصی خود دستور داده که وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد و محافظ وی نیز به دستور وی اقدام به ضرب و جرح وی کرده  و به او دستور داد که زانو زده و پای شاهزاده را ببوسد اما وقتی کارگر این اقدام را نپذیرفته، محافظ پس از تهدید او را بیرون انداخته است.

طبق اطلاعات موجود، فرد بازداشت شده محافظ دختر «خالد بن عبدالعزیز» پادشاه سابق عربستان سعودی است.

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی ظاهرا این کاگر فرانسوی برای طراحی دکور آپارتمان این شاهزاده اقدام به عکسبرداری از آپارتمان کرده اما شاهزاده گمان کرده که او عکس‌ها را از او گرفته تا بعدتر آنها را به رسانه‌ها بفروشد؛ به همین دلیل به محافظان خود گفته تا کارگر فرانسوی را تنبیه کنند.

بر اساس این خبر شاهزاده سعودی ضمن «سگ» خطاب کردن این کارگر فرانسوی از محافظ خود خواسته او را بکشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس