کد خبر 637601
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

کتاب «بی‌واسطه با حسین» نوشته «احسان بابایی» با جمع آوری و گلچین ده اثر از ارزشمندترین کتاب ها و سخنرانی ها پیرامون واقعه فرهنگ ساز عاشورا به همراه شرحی مختصر بر آنها مخاطب خود را با اهداف عاشوراء و وظایفش در زمان حال آشنا می کند.

به گزارش مشرق، کتاب «بی‌واسطه با حسین» نوشته «احسان بابایی» با جمع آوری و گلچین ده اثر از ارزشمندترین کتاب ها و سخنرانی ها پیرامون واقعه فرهنگ ساز عاشورا به همراه شرحی مختصر بر آنها مخاطب خود را با اهداف عاشوراء و وظایفش در زمان حال آشنا می کند.
 
فصل اول کتاب گزارشی است از کتاب ارزشمند «حماسه حسینی» اثر استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و فصل دوم آن  از کتاب «حسین وارث آدم» اثر دکتر علی شریعتی (ره) همچنین فصل سوم شامل کتاب «پس از پنجاه سال» نوشته دکتر سید‌جعفر شهیدی (ره) است.
 
فصل ششم خلاصه ای از کتاب «من وحی عاشورا» اثر علامه سید ‌محمد حسین فضل‌الله ، فصل هفتم: «عاشورا هم عارفانه و هم فقیهانه» تحلیل امام خمینی(ره) از حادثه عاشورا، فصل هشتم شامل کتاب «قیام جاودانه» محمد‌رضا حکیمی، فصل نهم حاوی کتاب «امام حسین شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» از علامه محمد تقی جعفری (ره) و فصل دهم خلاصه ای از کتاب «فتح خون» از شهید سید مرتضی آوینی (ره) است.
 
اثر حاضر ضمیمه‌ای نیز دارد؛ که سخنانی از سید‌الشهداء در مورد قیام عاشورا است که آن را از «فرهنگ سخنان امام حسین علیه‌السلام» کتاب جمع‌آوری شده توسط مرحوم محمد دشتی برگزیده‌ است.
 
کتاب «بی‌واسطه با حسین» در 220 صفحه و با قیمت 3000 تومان را  نشر شهر منتشر کرده است.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس