فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در بحث برخورد با آسیب‌های اجتماعی تنها است، گفت: برای بیش از ۲۶ دستگاه در شورای فرهنگ عمومی وظیفه و مسئولیت پیش‌بینی شده است تا دیگر شاهد این ناهنجاری‌ها در سطح جامعه نباشیم.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، سردار حسین اشتری در دیدار با امام جمعه اصفهان با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است که مردم با وظایف پلیس بیشتر آشنا می‌شوند.
 
وی با اشاره به تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی بیان کرد: مهمترین وظیفه ناجا حفظ نظم و امنیت جامعه است که خوشبختانه در این راستا با همکاری و همدلی مردم گام‌‌های خوبی برداشته شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با تمام توان، تلاش می‌کنیم امنیت پایدار در شأن مردم را در جامعه مهیا سازیم، تصریح کرد: برخی از عناصر تروریستی در شمال غربی و جنوب کشور تلاش می‌کنند با ایجاد درگیری این منطقه را ناامن جلوه دهند که تلاش آن‌ها قبل از به نتیجه رسیدن خنثی می‌شود.
 
وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: یکی از مسیرهای تحقق این شعار برخورد و مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالا است که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط است.
 
سردار اشتری کاهش 5 درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از طرف مردم ضامن سلامت آنها در رانندگی است.
 
وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به کار بسته است، اظهار داشت: برخورد با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی است.
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در بحث برخورد با آسیب‌های اجتماعی تنهاست، افزود: برای بیش از 26 دستگاه در شورای فرهنگ عمومی وظیفه و مسئولیت پیش‌بینی شده که در صورت عمل به وظایف خود، دیگر شاهد این ناهنجاری‌ها در سطح جامعه نیستیم.
 
وی با اشاره به حمایت‌های ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور از نیروی انتظامی، بیان کرد: برقراری امنیت پایدار در کشور نیازمند همکاری، همدلی و مشارکت تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در تحقق این مهم است.
 
تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها با نیروی انتظامی همکاری کنند
 
امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: تمام تلاش ماموران نیروی انتظامی برای تأمین امنیت پایدار در جامعه مورد تأیید اینجانب و رضایت مردم قرار دارد.
 
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد برخورد و مبارزه با قاچاق کالا را یادآور شد و افزود: مبارزه با این پدیده که ضربات زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، باید قبل از ورود به کشور و توزیع آن در سطح جامعه باشد و تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید با نیروی انتظامی همکاری کنند.
 
وی برخورد قضایی قاطع با مصرف‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا در کاهش این پدیده را مورد تأکید قرار داد و گفت: مهمترین برخورد، ایجاد محرومیت‌های اجتماعی برای مصرف‌کنندگان است که نقش بسزایی در کاهش قاچاق کالا و مواد مخدر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس