فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با محاکمه مقصرین فاجعه منا گفت: با همکاری وزارت امور خارجه شکایتی را در رابطه با مقصرین این فاجعه به پلیس بین‌الملل فرستاده‌ایم و هر کجا که لازم باشد این شکایت را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه یادواره 1200 شهید یگان‌های ویژه ناجا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه توفیق داشتیم تا امروز در یادواره شهدای یگان‌های ویژه ناجا حضور پیدا کنیم؛ این مراسم تاکنون در 8 استان برگزار شده است که مهم‌ترین آن مراسم امروز است. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا همیشه باعث ارتقای روحیه انقلابی در تمام حوزه‌ها شده است، افزود: معتقدیم آنجایی که یاد شهدا بیشتر باشد؛ هدف شهدا نیز که حفظ امنیت کشور و دفاع در برابر مستکبرین و پیروی از خط ولایت است، محقق می‌شود. 

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: معنویت و صداقت شهدا به حدی بالاست که با گذشت سالیان طولانی از دفاع مقدس همچنان تأثیرات مثبت خود را حفظ کرده است و وجود تأثیرات مثبت معنویت شهیدان به دلیل هدف متعالی این بزرگواران و معنویت والای آنهاست. 

سردار اشتری در رابطه با اقدامات نیروی انتظامی در اربعین امسال مطرح کرد: نیروی انتظامی از ماه گذشته قرارگاه اربعین خود را راه‌اندازی کرده است و تعدادی از مسئولین نیروی انتظامی برای مشاهده کمبودها و کاستی‌ها به مرزها سفر کردند تا در رفع کمبودها و کاستی‌ها تلاش‌هایی صورت گیرد. 

وی افزود: در حال حاضر نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای خدمت به زائرین و تأمین امنیت آنها دارد. 

فرمانده نیروی انتظامی ناجا در پایان چند نکته را به زائرین در اربعین گوشزد کرد و گفت: «ثبت نام در کاروان‌های حج و زیارت»، «داشتن گذرنامه و مدارک معتبر» و «همکاری با پلیس‌های بین راه که تلاش می‌کنند نظم و امنیت را در تردد زائرین تامین کنند» حتماً رعایت شود.

سردار اشتری افزود: در کشور سه مرز رسمی شامل چزابه و شملچه و مهران داریم که توصیه می‌شود زائرین اربعین از این مرزها تردد کنند و امیدواریم که با تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری زائرین اربعین امسال نیز با امنیت و رضایت مسافرین همراه باشد. 

وی در رابطه با زیرساخت های موجود ادامه داد: طبیعتاً زیرساخت‌های موجود نیروی انتظامی در اربعین امسال نیز به حد کافی نیست ولی تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای رفع کاستی‌های آن صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با محاکمه مقصرین فاجعه منا نیز اشاره کرد: با همکاری وزارت امور خارجه شکایتی را در رابطه با مقصرین این فاجعه به پلیس بین‌الملل فرستاده‌ایم و هر کجا که لازم باشد این شکایت را پیگیری می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هاتف ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    چرا، چرا اینقدر با تاخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    خرج گذاشتین روی دست سعودی ها، حالا باید دلارهای کثیف نفتی رو ایندفعه روانه اینترپل کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس